printlogo


کد خبر: 155344تاریخ: 1395/1/14 00:00
کوتاه و گویا

  محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، حاج احمد اسماعیلی، غیرت و ایستادگی شهیدان مدافع حرم را موجب به حرکت در آمدن مردم سوریه و عراق و توقف نیروهای تروریسی داعش دانست. وی همچنین در دیدار با اعضای شهریاران جوان بر اهمیت بهره ‌بردن از ایده‌ها و نظرهای جوانان تاکید کرد.
  احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس در جریان بازدید از خیمه معرفت مزار شیخان گفت: برپایی خیمه معرفت در حرم مطهرحضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از سوی اوقاف و امور خیریه قم، اقدامی خوب و ارزشمند  در نوروز 95 بود.
  سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر از تداوم و استمرار پخش برنامه تلویزیونی «استودیو هلال» با تجهیزات و نیروی انسانی کافی پس از نوروز 95 خبر داد.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7  با اشاره به قرار داشتن روز جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز و  2 مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز طبیعت بیان داشت: در تاریخ 10 تا 13 فروردین ماه سال‌جاری برنامه‌های شاد و مفرحی برای شهروندان در بوستان شهید نیاکی برگزار شد. 
  سیدجعفر تشکری‌هاشمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با اشاره به نامگذاری سال ٩٥ از سوی رهبری  تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» گفت: شاهد تحقق مدل اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری تهران هستیم و مصداق عملیاتی شدن این مهم را در حمل‌ونقل ریلی از جمله واگن‌سازی مترو شاهدیم.
  به گفته حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی مرکز توان‌بخشی ضایعات نخاعی جانبازان استان خوزستان پس از تکمیل و تجهیز در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

Page Generated in 0/0058 sec