printlogo


کد خبر: 155352تاریخ: 1395/1/14 00:00
رویدادها

اکران‌های بین‌المللی فیلم 
«محمد رسول‌الله(ص)» در سال 95
محمدرضا صابری، تهیه‌کننده فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» گفت: قراردادی با یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های کشور ترکیه برای اکران بین‌المللی فیلم بسته شده است. همچنین با یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های اروپا بحث و توافقات لازم برای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» انجام شده و در پی انجام مراحل نهایی این توافق در شرف امضا هستیم. از کشور هند نیز خبرهای بسیار خوبی داریم و امیدواریم در شروع سال 95 شاهد اتفاقات خوبی درباره اکران این فیلم سینمایی باشیم. مدیرعامل شرکت نور تابان افزود: در میان کشورهای اروپایی می‌توانم از انگلیس نام ببرم که البته در پی این توافقات اکران فیلم در کشورهای آمریکایی نیز صورت می‌گیرد. دوبله فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» در لبنان پایان یافته و اکران فیلم در آنجا آغاز می‌شود. قرارداد دیگری با کشور عراق بسته‌ایم که در آنجا نیز شاهد اکران فیلم خواهیم بود. وی در ادامه افزود: ما علاقه نداریم تحت هر شرایطی فیلم‌مان را اکران کنیم، حرف برای گفتن زیاد است، به‌محض اینکه قراردادها مراحل رسمی‌تر خود را پی بگیرد، صریح‌تر وارد صحبت می‌شویم و آمار و ارقام دقیقی را که در داخل توسط این فیلم رقم خورده است اعلام خواهیم کرد و مخاطبان و رسانه‌ها را از روند اتفاقاتی که در بخش بین‌الملل برای این فیلم اتفاق می‌افتد، مطلع خواهیم کرد.
 
«ایستاده در غبار» 
اول اردیبهشت می‌آید
فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، اول اردیبهشت‌ماه 95 روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود.  محمدحسین مهدویان، کارگردان بهترین فیلم جشنواره سی‌وچهارم فجر با اعلام این خبر افزود: پروانه نمایش «ایستاده در غبار» صادر و قرارداد اکران عمومی این فیلم برای اول اردیبهشت‌ماه 95 بسته شده است و تیم تبلیغات، رسانه‌ و اکران فیلم در تلاشند شرایط خوبی را برای دیده شدن «ایستاده در غبار» فراهم کنند.  مهدویان که به همراه بازیگر نقش اول، تدوینگر و آهنگساز فیلمش به‌
ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما آمده بود، با ابراز امیدواری از استقبال مردم در نمایش عمومی «ایستاده در غبار» گفت: ما همه تلاش‌مان را کردیم فیلم خوب بسازیم و خوشحالیم این فیلم که ساختاری متفاوت داشت، در جشنواره فجر نه تنها سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد بلکه توانست رضایت تماشاگران جشنواره را نیز جلب کند و در میان 5 فیلم برگزیده آرای مردمی تماشاگران باشد.
 
حاشیه‌های «دورهمی» شبکه نسیم
مجموعه برنامه ترکیبی «دورهمی» که ایام نوروز از شبکه نسیم سیما با اجرای مهران مدیری پخش می‌شد، دارای حاشیه‌هایی شد و بسیاری این مجموعه را تقلیدی صرف از برنامه تلویزیونی هندی دانستند که حتی در دکور نیز مو به مو از برنامه فوق تقلید می‌کرد! در این باره حسین کرمی، مدیر شبکه نسیم درباره شباهت فوق پاسخ داد: قطعا دکور برنامه «دورهمی» یک دکور اصیل و بی‌سابقه نیست و در یک برنامه هندی نیز همین دکور وجود دارد اما آن برنامه المان‌های ویژه‌ای داشت که در «دورهمی» قابل استفاده بود. مدیر شبکه نسیم افزود: بعضی تنها ظاهر را می‌بینند و تحلیل‌های شتابزده دارند. «دورهمی» ترکیبی از نمایش و گفت‌وگو است که توسط یک مسترکمدین همه مجموعه قصه‌ها، استندآپ‌ها و مصاحبه‌ها اداره می‌شود. در حالی که اینها در آن برنامه هندی وجود ندارد و کمدین آن برنامه مطلقا اکت‌های مهران مدیری را ندارد!
 
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «چهل‌چراغ»
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «چهل‌چراغ» تمدید شد و طبق اعلام حسین یاری، سخنگوی جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»، متقاضیان می‌توانند تا ١٥ فروردین ١٣٩٥ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. بخش‌های جشنواره فیلم و عکس «چهل‌چراغ» عبارت است از: فیلم داستانی، فیلم مستند، فیلم پویانمایی، فیلمنامه، عکس، پوستر و فیلم موبایلی که محدودیتی برای ارسال آثار به لحاظ تعداد وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و مقررات موجود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

Page Generated in 0/0063 sec