printlogo


کد خبر: 155370تاریخ: 1395/1/14 00:00
سلام وطن

  رهبر انقلاب با سخنان و رهنمودهای مدبرانه‌شان در ابتدای سال و در روزهای اخیر خط‌مشی سال 95 کشور را ترسیم کردند، حالا نوبت اقدام عملی دولت است تا دور از شعار‌های جناحی کار کند. مواردی که ایشان پیشنهاد کردند باید عملی شود و در انتهای سال آمار عملکرد خود را اعلام کنند تا مردم بهتر بدانند برای انتخابات آینده کشور چطور تصمیم بگیرند.
هاشم‌پور
 
  ما می‌خواهیم سر به تن فاسدان انگلیسی نباشد، آقایان از جانور عجوزه کاخ نکبت‌بار لندن (چارلز) دعوت کردند که به تهران بیاید.
772****0919
 
  آقای روحانی! اقتدار کشور را با یک نان بخور و نمیری معامله کردید. دیدید که آمریکاییان بدعهدی می‌کنند که هیچ، هر روز هم برای شما بازی درمی‌آورند و پرونده‌های کهنه و قدیمی را زنده می‌کنند! این بود پسابرجام؟!
 862****0912
 
  بازنشستگان و مستمری‌بگیران راه‌آهن زاگرس شهرستان اندیمشک، عیدی نگرفتند و از حقوق هم کم کردند، دولت قبل کی اینجوری بود؟
600****0935
 
  چطور می‌شود فردی که به عنوان یکی از مسؤولان کشور است و قرار است برای کشور تصمیم بگیرد و مصلحت‌ها را تشخیص دهد در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی دارد که سخنان غیر از مصلحت‌های کشور در آن درج می‌کند؟ آیا نباید شورایعالی امنیت ملی خط‌مشی خاصی برای حضور مسؤولان در شبکه‌های اجتماعی بویژه آنهایی که طبق قانون کشور فیلتر هستند صادر کند تا شاهد نباشیم هر از گاهی سخنان تفرقه‌افکنانه و غیرمربوط از آنها صادر شود؟
سلامی‌نژاد
 
  خدا کند این خیل عظیم مداحان عزیز از رهنمودهای رهبری پند گیرند و در فضایی که به برکت نام ائمه تشکیل می‌شود برای اعتلای بینش سیاسی و اعتقادی جوانان نیز استفاده کافی برده شود و بصیرت‌افزایی از همین تکیه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها صورت بگیرد.
خسروپناه

Page Generated in 0/0054 sec