printlogo


کد خبر: 155438تاریخ: 1395/1/15 00:00
سلام وطن

 آیا دولت دیگر بهانه‌ای برای بهبود نیافتن اوضاع اقتصادی دارد؟ می‌گفتند با برجام رونق را می‌آورند؛ پس کو؟
تاج‌الدین

 دولت ترکیه با وجود خسارت‌هایی که دارد به دلیل دخالت در سوریه و پشتیبانی از داعش و گروه‌های ضد سوری متحمل می‌شود و امنیت این کشور را از بین برده است، هنوز سرش به سنگ نخورده است. این را باید با اقتدار ایران در منطقه و جبهه‌گیری‌های مناسب ایران و درایت رهبری مقایسه کرد و درس گرفت.
علیخانی

 اینکه رهبری طی ماه‌های اخیر و بویژه در دولت یازدهم بر نفوذ سیاسی و فرهنگی تاکید موکد دارند بسیار مهم است و نکته دارد. مردم باید بیشتر حواس‌شان را جمع کنند تا ضربه‌ای چه از عوامل خارجی و چه داخلی نخوریم و تنها راهکار آن پشتیبانی از ولایت فقیه است.
خدیوی

 بنده یک بسیجی هستم که از 9 سال پیش در نهاد ریاست‌جمهوری مشغول به‌کار شده‌ام اما اکنون نهاد ریاست‌جمهوری می‌خواهد ما را بیکار کرده و به بهانه اینکه شما معرفتان بسیج دانشجویی بوده است و به تیپ فکری دولت نمی‌خورید باید از نهاد بروید؟! سوالم این است که آیا دولت با بسیج مشکل دارد یا بسیجی‌ها نباید در دولت کار کنند؟
یک کارمند

  از ماموران راهنمایی و رانندگی و هلال احمر و اورژانس کشور که در این روزهای پرتلاش نوروز به مردم خدمات‌رسانی داشتند تشکر می‌کنم. بنده در جاده‌ها مشاهده کردم که زحمات فراوانی می‌کشند و بار سنگینی برای امنیت سفر مردم بر دوششان بود.
خادمی

 امام خامنه‌ای عزیز ختم کلام را در ابتدای سال گفتند و باید همه مردم و دولت دست به دست هم اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم و چشم امیدمان به داخل باشد نه دست خارجی‌ها. هرکس در این راه کم‌کاری کند خیانتی است که به کشور می‌کند.
زمانی


Page Generated in 0/0064 sec