printlogo


کد خبر: 155520تاریخ: 1395/1/17 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت والده سردار سلامی
در پی درگذشت بانو آقااطیابی، والده گرانقدر سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش سپاه‌نیوز، متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی (دام توفیقه)
درگذشت والده گرامی‌تان را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و برای آن مرحومه رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
14 فروردین  1395

تلاش اصولگرایان برای تشکیل یک فراکسیون در مجلس دهم
سیدحسین نقوی، نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیته 7 نفره موقت سیاست‌گذاری اصولگرایان در مجلس دهم، در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری نشست کمیته موقت 7 نفره اصولگرایان خبر داد و گفت: قرار شد نشستی با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس برگزار شود. هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و سه‌شنبه ساعت 10 صبح این نشست برگزار می‌شود. این نماینده مجلس همچنین گفت: در این کمیته بر این موضوع تاکید شد که قطعا
2 فراکسیون در مجلس دهم خواهیم داشت و بشدت به دنبال این هستیم در مجلس دهم 2 فراکسیون وجود داشته باشد که فراکسیون‌ها شامل فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون غیراصولگرایان باشد لذا تاکید ما بر این است که حتما یک فراکسیون اصولگرایان وجود داشته باشد. نقوی افزود: این کمیته تاکید کرد برای موفقیت در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، در حوزه‌های انتخابیه باقیمانده هماهنگی خوبی بین اصولگرایان مجلس و شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان وجود داشته باشد تا بتوانیم برای مرحله دوم کرسی‌های باقیمانده را به اصولگرایان اختصاص دهیم. وی تصریح کرد: برآورد ما این است که مجلس آینده، مجلس اصولگرا خواهد بود و اصولگرایان اکثریت قاطع مجلس دهم را خواهند داشت و قطعا می‌توانند تاثیر زیادی بر روند آینده کشور در مجلس شورای اسلامی داشته باشند. سخنگوی کمیته 7 نفره اصولگرایان در پاسخ به این سوال که محور دیدار صبح روز سه‌شنبه کمیته اصولگرایان با رئیس مجلس چه خواهد بود، گفت: ما آقای لاریجانی را در مدار اصولگرایی می‌دانیم و معتقدیم ایشان هم در فراکسیون اصولگرایان قطعا حضور خواهد داشت بنابراین یکی از موضوعات نشست سه‌شنبه همین خواهد بود که همه با هم همپوشانی داشته باشیم و همه نیروهای اصولگرا کمک کنند تا یک فراکسیون اکثریتی از اصولگرایان در مجلس دهم تشکیل شود.

توصیه ایران به توقف فوری درگیری‌های قره‌باغ
با تشدید درگیری‌های اخیر در منطقه قره‌باغ، حسین جابری‌انصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از طرفین منازعه خواست درگیری‌ها را متوقف کنند. وی گفت: در حالی که منطقه شاهد اقدامات ویرانگر گروه‌های افراطی بوده و نیازمند آرامش و استقرار است، دریافت اخبار نگران‌کننده از تشدید درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ میان آذربایجان و ارمنستان موجب نگرانی شدید جمهوری اسلامی ایران است. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ما هر دو همسایه شمالی خود را به خویشتنداری و پرهیز از هرگونه اقدامی که شرایط را سخت‌تر می‌کند دعوت کرده و به آنان توصیه می‌کنیم با توقف فوری درگیری‌ها، همه تلاش خود را برای بازگشت آرامش و حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات در چارچوب گروه‌های صلح و سازمان ملل
 به‌کار گیرند.

ارسال اعلام شکایت از معاون رئیس‌جمهور به دادستانی تهران
حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با میزان در رابطه با آخرین وضعیت اعلام جرم علیه معاون امور زنان رئیس‌جمهور اظهار داشت: از آنجایی که مرجع صالح رسیدگی به اتهامات معاونان رئیس‌جمهور در تهران است، ما اعلام جرم و پرونده را به دادستانی تهران ارسال کردیم.
 


Page Generated in 0/0055 sec