printlogo


کد خبر: 155633تاریخ: 1395/1/18 00:00
کوتاه و گویا

  حمیدرضا سفاری، مدیر طرح و برنامه و سیاست‌گذاری امور پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به  شناسایی و تعمیق همکاری با پژوهشگران از آغاز جذب نخبگان حوزه مدیریت شهری از طریق بانک پژوهشگران شهرداری تهران خبر داد.
  محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت خلاقیت در تکریم شهدا گفت: در کاری که برای شهدا انجام می‌شود ارزش‌ها ثابت است اما باید روش‌های متفاوتی داشت. همچنین به گفته حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پس از راه‌اندازی پویش «رخ یار» در میان زائران کاروان‌های راهیان نور، حمایت از این پویش از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در فرهنگسراها و سایر مراکز وابسته به این سازمان دنبال می‌شود.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه اولویت کاری بنیاد اجرای اقتصاد مقاومتی است بر ضرورت اجرای مفاد اقتصاد مقاومتی با 3 اولویت توانمندسازی، ارتقای بهره‌وری و توسعه فرهنگی تاکید کرد. همچنین علی لاریجانی، رئیس مجلس در دیدار با حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی بیان داشت: عملکرد بنیاد در دیدارهای منظم با خانواده ایثارگران باعث ایجاد آرامش شده است.
  سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در نخستین جلسه شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت تشکیل ستاد برنامه‌ریزی برای تحقق حداکثری اقتصاد مقاومتی با توجه به انتخاب شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر انقلاب تاکید کرد.
  جواد میرزاقلی، شهردار منطقه16 در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر جوادیه اظهار داشت: افتتاح این زیرگذر علاوه بر تسهیل عبور و مرور، امکان دسترسی فرامحله‌ای به ساکنان مناطق ۱۱،۱۶ و ۱۷ را فراهم می‌کند.


Page Generated in 0/0055 sec