printlogo


کد خبر: 155636تاریخ: 1395/1/18 00:00
خوزستان

سال 95، سال تحقق برنامه‌ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌ها
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: سال 1395 باید در تحقق فرامین شعار سال مقام معظم رهبری، سال جلوگیری از هدررفت سرمایه‌ها و تبدیل کردن آنها به درآمد باشد. ابراهیم پیرامون که در جلسه مدیران، رؤسا و سرپرستان این شرکت سخن می‌گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: همه ما باید با جدیت در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کوشا باشیم. وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های همه کارکنان این شرکت افزود: با فعالیت، مشارکت و دلسوزی همه همکاران برآیند تولید این شرکت همچون سال‌های گذشته مثبت و بالاتر از سقف برنامه‌ریزی و تعهد قرار داشت که نشان از تعهد والا و تخصص نیروی انسانی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان است. پیرامون همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له بر توجه به توان داخلی گفت: اقتصاد مقاومتی که طی سال‌های اخیر مورد توجه و تأکید مقام عظمای ولایت قرار داشته، نقشه راه و چراغ هدایت اقتصاد کشور است و دولت تدبیر و امید هم سیاست‌های اجرایی خود را جهت عمل به این نسخه شفابخش اقتصاد کشور استوار کرده است.

بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان‏‏
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به همراه معاونان و مدیران ارشد از واحدهای مختلف شرکت بازدید کرد و سال نو را به کارکنان  تبریک گفت. محمود دشت‌بزرگ در این دیدارها ضمن تبریک سال نو به همکاران از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها تقدیر و برای آنان و خانواده‌های گرامی‌شان در سال جدید سلامتی و پیروزی آرزو کرد. گفتنی است، وی و هیأت همراه به همین منظور در واحدهای مختلف شرکت در ساختمان‌های چندگانه ستادی، معاونت بهره‌برداری و
4 طبقه برق و انبارها حضور یافتند و از نزدیک با تک‌تک کارکنان حاضر راجع به مسائل جاری هر قسمت، نقاط بهبود عملکرد و برنامه‌های کاری گفت‌وگو کردند.


Page Generated in 0/0060 sec