printlogo


کد خبر: 155649تاریخ: 1395/1/19 00:00
سرخط خبر

 سیدعباس حسینی، مدیرعامل بیمه ایران از رسیدگی به بیش از 8800 پرونده خسارت شخص ثالث و بدنه اتومبیل در روزهای نوروز در بیمه ایران خبر داد و گفت: در این مدت بالغ بر76 میلیارد تومان خسارت اتومبیل اعم از خسارت‌های مالی، جانی و بدنه به بیمه‌گذاران پرداخت کرده‌ایم که رقم قابل توجهی است.
 قائم‌مقام امور معدنی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با بیان اینکه در حال حاضر فرآوری معدنی با اشکالاتی همراه است، گفت: ۳۰ درصد معادن تهران تعطیل است.
 رئیس شعبه بانک ملی ایران در روسیه(میر بیزینس بانک)گفت: روابط کارگزاری بانک‌های ایرانی با بانک‌های روسیه در ماه آینده از سر گرفته خواهد شد.
 رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران، براساس امتیاز کسب‌شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب انجام شد.
 رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سهم دولتی برای واگذاری باقی مانده است.
 رحمت‌الله پورموسی، دبیرکل شورای اسلامی کار گفت: در روزهای گذشته حدود ۱۵۰۰ کارگر در چند مجموعه نساجی در شهرستان‌های استان خراسان رضوی بیکار شدند که دلیل اصلی آن ورود بی‌رویه کالاهای خارجی به کشور است.
 تسنیم نوشت: نشست مستمر زمین تمام تأسیسات زیرساختی کلانشهر تهران را با خطر تخریب روبه‌رو می‌کند، خطری بالقوه که گاه و بی‌گاه آثار آن را در ریزش سطح یک خیابان پایتخت یا تخریب یک ساختمان در حاشیه شهر می‌بینیم.
 معاون سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط جوی پیش‌رو احتمال توسعه بیماری‌های غلات بویژه زنگ زرد و فوزاریم در مناطق شمال و شمال غرب، آذربایجان‌ها، مغان، گلستان و مازندران بشدت تهدیدکننده گندم است.
 آیین‌نامه اجرایی قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در جلسه هیات دولت تصویب شد.
 غلامحسین شافعی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه رکود کشور را فرا گرفته، معتقد است نظام بودجه‌ریزی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد، در واقع با دید هزینه‌ای به مناطق نگاه کرده و استانداران را به تنخواه‌داران دولت تبدیل کرده است.
 سیدعلی‌اکبر طاهری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: چنانچه متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند تا پایان سال ۹۵ واحدهای باقی مانده مسکن مهر را با خدمات زیربنایی کامل به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
 مدیرعامل سازمان تعاون روستایی با تأکید بر اینکه بازار مواد غذایی شب عید آرام بود، تصریح کرد: تا امروز 36 هزار تن پرتقال و 14 هزار و 500 تن سیب در مراکز عرضه به فروش رسید.
 دبیر شورایعالی معماری و شهرسازی ضمن اعلام مخالفت خود با خروج ایستگاه راه‌آهن از تهران گفت: راه‌آهن نه‌تنها نباید از شهر خارج شود بلکه باید اتصالش به مرکز شهر نیز تقویت شود.
 معاون وزیر صنعت از برنامه افزایش تولید خودرو خبر داد و گفت: در سال جاری یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌شود.
 رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: حجم اینترنت مصرفی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در بازه زمانی تعطیلات نوروزی ۲۹ اسفند سال ۹۴ تا ۶ فروردین سال ۹۵، با افزایش 5/3 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷ هزار و ۹۲۵ ترابایت رسید.
 سرپرست اداره‌کل تدوین لوایح و مقررات معاونت حقوقی قوه قضائیه، از تهیه پیش‌نویس اولیه لایحه «نحوه اداره و بهره‌برداری از آپارتمان‌ها» خبر داد.
 صرافی‌ها دیروز دلار را با قیمت ۳۴۹۳ تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک میلیون و ۲۶ هزار تومان فروختند.


Page Generated in 0/0053 sec