printlogo


کد خبر: 155657تاریخ: 1395/1/19 00:00
قتل همسر به دلیل عضویت در تلگرام

گروه اجتماعی: طی روزهای گذشته پرونده‌ای با عنوان قتل در خیابان قزوین در کنار ماجرای مرگ مشکوک 2 مرد در استخر خانگی پیش‌روی پلیس قرار گرفت که در این بسته خبری به جزئیات آن اشاره شده است.
شناسایی قاتل خیابان قزوین
فردی که زن 40 ساله‌ای را در خیابان قزوین به قتل رسانده بود با مراجعه به پلیس اعتراف کرد. به گزارش تسنیم،
27 اسفند سال گذشته خبر قتل زنی در خیابان قزوین محدوده خیابان رنجبر از سوی مأموران کلانتری 111 هفت‌چنار به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. با حضور بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل کشف جسد، تحقیقات از پسر جوانی که پلیس را در جریان قتل مادرش گذاشته بود، آغاز شد و پسر 22 ساله درباره جزئیات قتل مادرش به بازپرس گفت: مادر
40 ساله‌ام به دلیل سوءظن پدرم، با وی دچار اختلافاتی شده بود؛ شب قبل از حادثه قصد داشتم پدر و مادرم را آشتی بدهم به همین خاطر پدرم را به منزل مادرم بردم و تا یک بامداد نزد آنها بودم و بعد به منزل خواهرم رفتم و پدر و مادرم را تنها گذاشتم که صبح پدرم با من تماس گرفت و گفت مادرم را کشته است. پس از این قتل، تحقیقات برای دستگیری سیاوش (همسر مقتول) آغاز شد تا اینکه وی با حضور در اداره پلیس آگاهی خودش را تسلیم پلیس کرد و درباره انگیزه قتل همسرش به بازپرس جنایی  بیان داشت: حدود 25 سال از زندگی مشترکم با مریم گذشته است و در طول این مدت، زندگی خوبی با همدیگر داشتیم تا اینکه چند روز قبل از قتل با همسرم به دلیل عضویت در تلگرام درگیری لفظی پیدا کردم چون من مخالف عضویت وی در شبکه‌های مجازی بودم. متهم 41 ساله این پرونده در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: 26 اسفند مریم به همراه دختر، داماد و پسرم به خانه برگشت که دختر و دامادم ساعتی بعد از آنجا رفتند و پسرم نزد ما ماند، در منزل از همسرم خواستم دیگر سر کارش نرود که همین موضوع باعث شروع درگیری بین ما شد؛ حدود ساعت یک بامداد روز وقوع قتل، مریم از پسرمان خواست که منزل را ترک کند؛ بعد از رفتن پسرم، بحث بین ما تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت تا اینکه من با ریختن چندین قرص داخل آب از همسرم خواستم تا آب را بنوشد اما مریم از این کار خودداری کرد. سیاوش درباره لحظات ارتکاب قتل نیز به بازپرس پرونده گفت: در این حین مریم به داخل اتاق رفت و جورابی را دور گردنش انداخت و تهدید به خودکشی کرد، من نیز با دیدن این صحنه بسیار عصبانی شدم و با برداشتن چاقوی میوه‌خوری چند ضربه به دست همسرم زدم و بعد از این اتفاق نیز با همان جوراب مریم را خفه کردم؛ حدود ساعت 6 صبح نیز با گذاشتن یادداشتی به قتل وی اعتراف کردم و بعد از گذشت چند روز خود را به پلیس معرفی کردم.
مرگ مشکوک 2 مرد در استخر خانگی
زن جوانی در تماس با آتش‌نشانی از غرق شدن همسر و دوست وی در استخر خانه خبر داد. به گزارش میزان، اول فروردین در پی تماس زنی با آتش‌نشانی مرگ مشکوک 2 مرد جوان به پلیس گزارش شد. با اعلام خبر این اتفاق، ماموران ایستگاه 205 آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان نیاوران اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان مشخص شد 2 مرد 25 و 28 ساله در استخر خانه به عمق 5/1‌متر غرق شده‌اند. با توجه به مشکوک بودن غرق شدن 2 مرد جوان موضوع به کلانتری 123 نیاوران اعلام شد. با حضور ماموران مشخص شد
2 مرد جوان دارای همسر و فرزند هستند و در زمان غرق شدن آنها در استخر خانگی، همسران‌شان در خانه حضور داشتند. در ادامه همسر مرد 25 ساله در بازجویی‌ها با اظهارات ضد و نقیض مدعی شد مشغول آوردن حوله برای همسرم بودم که این اتفاق افتاد. با اظهارات ضد و نقیض همسران 2 مرد جوان، اجساد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و این پرونده در شعبه سوم دادسرای امور جنایی در حال رسیدگی است.


Page Generated in 0/0057 sec