printlogo


کد خبر: 155658تاریخ: 1395/1/19 00:00
کوتاه و گویا

  حجت‌الاسلام کریمی، معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور با اعلام مهلت ثبت‌نام در مراسم اعتکاف گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران و کارکنان سازمان مرکزی تا 31 فروردین‌ماه فرصت دارند از طریق سایت pnu.nahad.ir جهت شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند.
  علی فروزش، مدیر کل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درباره آخرین وضعیت طرح تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق‌التدریس این سازمان عنوان کرد: موضوع تبدیل وضعیت مربیان واجد شرایط  با اولویت مربیان با سابقه بالاتر در سطح شهرستان‌ها و با توجه به تعداد پست‌های سازمانی در حال اقدام است. همچنین پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین‌المللی «مهارت‌آموزی و اشتغال» در مرداد ماه 1395 با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه، نشر مدیریت دانش در حوزه مهارت‌آموزی، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملی و بین‌المللی، فراهم‌کردن زمینه مشارکت صاحب‌ نظران داخلی و بین‌المللی در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال و شناسایی چالش‌های امروز و فردای حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال برگزار خواهد شد.
  شهرام شفیعی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 از اجرای عملیات تکمیل جداره‌سازی مسجد امام حسین‌(ع) خبر داد. وی همچنین با اشاره به پیشرفت 58 درصدی ساخت مسجد حسینی، خاطرنشان کرد: این مسجد در 7 طبقه و با ظرفیت 690 نمازگزار خواهد بود و مساحت زیربنای آن 996 مترمربع و زیربنای کل ساختمان 3 هزار و 896 مترمربع است.
  هفتمین همایش بانوان فعال قرآنی در سال 95 همزمان با برگزاری سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران(22 تا 28 اردیبهشت 95) در تهران برگزار می‌شود.
  سعید حسینی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه کارت مهارت فنی دارای اعتبار از سوی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور برای بیمه کارگران ساختمانی الزامی اظهار داشت: افرادی که دارای پروانه مهارت فنی نیروی کار  هستند، می‌توانند برای تعیین وضعیت بیمه‌ای به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند.
  به گفته میثم مظفر، رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران مشکل دفترچه بیمه بخشی از رانندگان تاکسی که به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه از سوی تعاونی تاکسیرانی بی‌اعتبار شده بود از شنبه رفع می‌شود.


Page Generated in 0/0059 sec