printlogo


کد خبر: 155669تاریخ: 1395/1/19 00:00
اخبار

حدادی‌فر:‌ ای کاش همه مانند گل‌محمدی بودند
هافبک چپ‌پای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مجدداً تأکید کرد در پایان فصل جاری به حضور بلندمدت خود در این تیم پایان خواهد داد.  قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حرف‌هایی که بعد از دیدار با بنیادکار مطرح کرد، اظهار داشت: من بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. بعضی از مسؤولان باشگاه عنوان کردند که مشکل تیم من هستم. این مسائل بعد از باخت ذوب‌آهن عنوان شد، این در حالی است که من قبلاً قهرمان ملی بودم و آقایان از افتخار ملی صحبت می‌کردند.  وی در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: بهتر است هفت بازی دیگر مرا تحمل کنند و در پایان فصل اجازه بدهند تا از ذوب‌آهن بروم. اگر این صحبت‌ها توسط آدم‌های فوتبالی انجام می‌شد قضیه طور دیگری بود، ولی موضوع ناراحت‌کننده این است که آدم‌های غیرفوتبالی این مسائل را مطرح می‌کنند. امیدوارم به من کمک کنند تا از ذوب‌آهن بروم. هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا یحیی گل‌محمدی درباره اتفاقات اخیر از او حمایت نکرده است، گفت: ‌ای کاش همه مثل آقا یحیی صاف و ساده بودند البته این شایعه مطرح شده که کادرفنی از من انتقاد کرده است، در صورتی که این موضوع صحت ندارد.

فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش تفاهمنامه 10 میلیاردی امضا کرد
رئیس فدراسیون فوتبال دیروز با حضور در وزارت ورزش تفاهمنامه 10 میلیاردی امضا کرد. علی کفاشیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دلیل حضورش در وزارتخانه را امضای تفاهمنامه مالی اعلام کرد و گفت: همانند سال گذشته جلسه‌ای کارشناسی با حضور سجادی و کارشناسان معاونت ورزش قهرمانی داشتیم و مفاد تفاهمنامه بررسی شد.  وی درباره رقم تخصیصی به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با ارزیابی‌های انجام‌شده مبلغ تخصیصی به فدراسیون فوتبال 10 میلیارد تومان اعلام شد که هر دوطرف آن را پذیرفتیم و به امضا رساندیم.  رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره اتصال سوئیفت بانک مرکزی عنوان کرد: من خودم از مدیران بانک مرکزی بودم و می‌دانم که انجام این کار چه مشکلات و سختی‌هایی دارد. اتصال و برقرار شدن این موضوع زمان زیادی می‌برد و زحمات زیادی دارد، رسانه‌ها منظور مرا به درستی متوجه نشدند، در واقع از زحمات این عزیزان که در این راستا تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

آقای عابدینی به فکر دبیرکلی باشید!
مدیر تیم ملی ایران خطاب به امیر عابدینی تأکید کرد بهتر است به تلاش‌های خود برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داده و دست از اظهارات توهین‌آمیز خود بردارد.  افشین پیروانی در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات امیر عابدینی گفت: ایشان به جای حمایت از تیم ملی به سرمربی و مدیر تیم ملی تاخته و با فرافکنی حرف‌هایی می‌زنند که اصل ماجرا گم شده و به حاشیه کشیده شود. متاسفم که ما باید با مشکلات و نداشتن امکانات حداقلی مثل زمین تمرین و لباس و بازی تدارکاتی بجنگیم. پیروانی تصریح کرد: کاش آقایان بودند و می‌دیدند که مدیر تیم هند در جلسه منیجر متینگ چگونه به تمرین در زمین نامناسب کمپ اعتراض می‌کرد یا عمانی‌ها حاضر نشدند در این زمین تمرین کنند.  پیروانی در پایان گفت: آقای عابدینی شما بهتر است به جای فرافکنی و اظهارنظرهای مداخله‌جویانه درباره امورات پرسپولیس، تیم ملی و دیگر مسائل به کار خودتان بپردازید و دنبال مسائل مربوط به دبیرکل شدن خودتان در مجمع بعدی باشید و بدانید که از شما به‌عنوان یک فوتبالی انتظار می‌رود مشکلات تیم ملی را درک کنید نه اینکه فرافکنی کنید. من به احترام اینکه مدیرم بوده‌اید پاسخ اظهارات توهین‌آمیزتان را نمی‌دهم، سکوت کرده و حرمت می‌گذارم اما دفعات بعد به خاطر خودم و مسؤولیتی که دارم با ادبیات خودتان پاسخ‌تان را می‌دهم.

پای اینفانتینو به فساد مالی باز شد
اسناد تازه انتشاریافته پاناما نشان می‌دهد رئیس حال حاضر فیفا با دو برادر آرژانتینی قرارداد امضا کرده که پای آنها در زد و بند فوتبالی در میان است. هوگو و ماریانو جینکیس حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را خریدند و آن را به سه برابر قیمت فروختند. این قرارداد در سال ۲۰۰۶ و زمانی که جیانی اینفانتینو مدیر اجرایی یوفا بود رخ داد. این اسناد از میان ۱۱ میلیون سندی است که شرکت پانامایی «موساک فونسکا» منتشر کرده است. چند ماه پیش و در زمانی که پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد ۱۴ نفر از جمله برادران جینکیس را به اتهام «زد و بند» در حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال تحت تعقیب قرار داده‌، یوفا هر گونه ارتباط با این افراد را رد کرد.
 


Page Generated in 0/0055 sec