printlogo


کد خبر: 155676تاریخ: 1395/1/19 00:00
اخبار

موشک و انرژی اتمی بهانه استکبار است
 آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی، از مراجع تقلید در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به ارتقای توان دفاعی کشور و موضع‌گیری‌های غربی‌ها گفت: باید بدانیم مشکل موشک و انرژی اتمی نیست بلکه آنها با صداقت برخورد نمی‌کنند و با اسلام مخالف هستند و با این مساله که انقلاب اسلامی مردم را بیدار کرده و استکبار را شناختند، مخالف هستند. موشک، انرژی اتمی و اتهام به حزب‌الله، بهانه است.

یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل آل‌سعود و داعش نمایان شده
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را به مناسبت شهادت سردار سرتیپ دوم ماشاءالله شمسه صادر کرد. در این پیام که در جمع تشییع‌کنندگان پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم شهید مدافع حرم ماشاءالله شمسه قرائت شد، آمده است: «پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان  شهدای عزیز که دارای پاداش بزرگی‌اند این پاداش صبر و استقامت آنها و پاداش قبول مصیبت در راه خدا است».   
مقام معظم رهبری
خانواده معظم شهید بزرگوار ماشاءالله شمسه با سلام و احترام، درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا و جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت. سلام خدا بر پدران، مادران، همسران، فرزندان و تمام بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز که به تعبیر مقام معظم رهبری در رتبه و شأن معنوی بلافاصله پشت سر فداکاران عزیز خویشند. و سپاس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود حماسه آفریدند، حماسه‌ای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشوراییان بر شانه‌های استوارشان است. و در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود و داعش به‌منظور منحرف ساختن اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده شما بحق توانستید ندای لبیک یا حسین را با بیزاری جستن از آنان و حمایت از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمرصفت با تشکیل حکومت جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ نمایید. اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

جان کری پاس هاشمی را گرفت
جان کری، وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با برنامه «Morning Joe» شبکه «ام‌اس‌ ان بی‌سی» به توئیت جنجالی هاشمی‌رفسنجانی در تخریب صنعت موشکی کشور اشاره کرد. وی ضمن دفاع از برجام تصریح کرد توافق هسته‌ای با ایران از تبدیل تهران به یک قدرت هسته‌ای جلوگیری کرد و ادامه داد: «ایران دیگر خطرناک نیست زیرا یک سلاح هسته‌ای نخواهد داشت. این کشور بر حسب تعریف به خطرناکی همیشه نیست. این مساله برای کوتاه‌مدت نیست. من ایمان و اطمینان دارم که ما دقیقاً به آنچه آنها انجام می‌دهند، پی می‌بریم». کری در پاسخ به سوالی درباره تحولات داخلی ایران و اینکه آیا او از «اقدامات تحریک‌آمیز اخیر ایران، شگفت زده شده؟»، گفت: «نه! من شگفت‌زده نشدم و به تو می‌گویم چرا نشدم. همه این درگیری علنی(در ایران) را دیده‌اند». وی با اشاره به توئیت جنجالی منسوب به هاشمی‌رفسنجانی درباره «موشک و مذاکره» افزود: «فکر می‌کنم رفسنجانی اخیرا درباره اینکه چطور نیاز به تعامل و مذاکره و نه فرآیند تولید موشک وجود دارد،‌ بیانیه‌های عمومی و علنی مطرح کرد و او علنا مورد سرزنش و ملامت رهبر عالی قرار گرفت؛ کسی که گفت نه مساله،‌ موشک‌ها هستند و نه مذاکره. خب! آنجا یک جنگ و درگیری است و هنوز یک فرآیند آشفته و حل نشده انتخاباتی وجود دارد. در نتیجه من صادقانه بگویم که فکر می‌کنم آنچه شما دارید می‌بینید بخشی از تنش است. افرادی در ایران بودند که با همان شدتی که افرادی در اینجا (آمریکا) با توافق (هسته‌ای) ایران مخالفت کردند، مخالف آن بودند و هنوز هم مخالفند».
 


Page Generated in 0/0075 sec