printlogo


کد خبر: 155723تاریخ: 1395/1/21 00:00
آوای شهر

رئیس شورای شهر تهران خبر داد
اعمال نرخ جدید کرایه‌ها
از اول اردیبهشت
«با توجه به ارسال اصلاحیه مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل در سال 95 به فرمانداری، به نظر می‌رسد این مصوبه با تایید فرمانداری از ابتدای اردیبهشت اجرا شود». مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعامل شورای شهر و دولت اظهار داشت: ما در تلاش هستیم این تعامل و همکاری در سال 95 افزایش یابد. وی به فارس عنوان کرد: از آنجایی که هزینه‌های حمل‌ونقل در شهر تهران بسیار بالاست انتظار می‌رود دولت نیز در این زمینه مدیریت شهری را همراهی کند. چمران به اصلاحیه مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در سال 95 اشاره کرد و افزود: پس از اصلاح این مصوبه در صحن شورا، این مصوبه جهت تایید به فرمانداری ارسال شده است. وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد این‌بار فرمانداری نسبت به مصوبه ایرادی نگیرد و مصوبه افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی از ابتدای اردیبهشت اجرا شود.

ساخت مجموعه آموزشی
در محله هرندی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ایجاد یک مجموعه آموزشی در جنوب محله هرندی در آینده نزدیک خبر داد. مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مجموعه آموزشی برای گروه سنی نوجوانان و جوانان در منطقه هرندی ایجاد می‌شود، گفت: این مجموعه شامل فضای بازی و تفریح و همچنین یک مکان آموزشی برای این گروه سنی است.معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه این مجموعه آموزشی در جنوب محله هرندی ایجاد خواهد شد،  به شهرنوشت عنوان کرد: در حال حاضر ساخت این مجموعه آموزشی در مرحله خاکبرداری و فونداسیون است و این فضا یک مجموعه بزرگ را با امکانات متعدد شامل می‌شود.

افتتاح متروی شهر آفتاب
تا پایان فروردین
عملیات احداث متروی شهر آفتاب با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تزئینات داخلی و نصب پله برقی است و پایان فروردین افتتاح می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، سیدجعفر تشکری‌هاشمی، معاون شهردار تهران با اشاره به آخرین بازدید خود از پروژه ایستگاه متروی شهر آفتاب گفت: عملیات تونل‌سازی خط متروی فرودگاه امام خمینی(ره)- پرند در ایستگاه شهرآفتاب  به صورت صددرصد به اتمام رسیده و پایان فروردین متروی شهر آفتاب افتتاح می‌شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec