printlogo


کد خبر: 155733تاریخ: 1395/1/21 00:00
روز سرنوشت‌ساز پرسپولیس در انزلی
مسیر جام از مرداب می‌گذرد

گروه ورزشی:  در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز شنبه پرسپولیس در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان می‌رود. پرسپولیس در انزلی کاری بسیار  دشوار را پیش‌رو دارد.  6 بازیکن سرخپوش در خطر 3 اخطاره شدن و از دست دادن داربی هستند. مهدی طارمی، بابک حاتمی، محسن مسلمان، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و جری بنگستون بازیکنانی هستند که ممکن است در صورت دریافت کارت زرد در انزلی محروم شوند.بازی در انزلی همیشه برای تیم‌های بزرگ سخت بوده. پرسپولیس از 25 شهریور سال 94 تا امروز شکست نخورده و در تمام بازی‌هایش در لیگ برتر هم گلزنی کرده است. بنابراین شاگردان برانکو هم برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود و هم گرفتن 3 امتیاز به مصاف ملوان می‌روند؛ ملوانی که با حضور محمد احمدزاده شرایطش بهتر از قبل شده و 2 مساوی در 2 هفته اخیر لیگ گرفته با این حال ملوانان از هفته یازدهم تاکنون بردی نداشته‌اند و در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند. بنابراین شاگردان احمدزاده مقابل پرسپولیس انتحاری بازی خواهند کرد زیرا مساوی برای تیم رده سیزدهمی ملوان نمی‌تواند نتیجه‌ای مطلوب باشد.  پرسپولیس در این مسابقه سوشا مکانی دروازه‌بان اصلی خود و علی علیپور مهاجم جوانش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.وضعیت پژمان نوری و عزت‌الله پورقاز برای حضور در تیم ملوان  هنوز مشخص نیست و این 2 بازیکن مصدوم هستند. هواداران پرسپولیس دوست دارند در سال 95 تیم محبوب‌شان به صدر برسد اما هواداران ملوان هم در خانه از تیم محبوب‌شان حمایت می‌کنند تا ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند.  هر دو تیم پیروزی می‌خواهند و این بر زیبایی‌های مسابقه اضافه می‌کند. در ملوان بازیکن پرسپولیسی کم نیست. از مازیار زارع گرفته تا حسین ماهینی و حسین کنعانی‌زادگان و حتی مهرداد اولادی! باید دید پرسپولیسی‌های سابق مقابل این تیم چگونه عمل خواهند کرد. در این فصل تمام بازیکنان سابق پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل این تیم داشته‌اند.
بازی سختی در انزلی پیش‌رو داریم
مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدف سرخپوشان فقط قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر است، گفت: باید برای کسب قهرمانی قدم به قدم پیش برویم. لوکا ماریچ درباره دیدار پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان که با برتری 3 بر 2 سرخ‌پوشان خاتمه یافت، گفت: در این دیدار موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما در این مسابقه حتی دقایق زیادی 10 نفره بازی را دنبال کردیم اما از حساسیت شرایط کاملا آگاه بودیم و برای اینکه از کورس عقب نمانیم باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم.در این مسابقه تمام تلاشمان را برای کسب 3 امتیاز به کار گرفتیم. حتی دقایقی که 10 نفره شدیم هم برای پیروزی تلاشمان را بیشتر کردیم و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازی بدون حضور هواداران تصریح کرد: این موضوع برای ما کمی سخت بود که بخواهیم در غیاب هواداران بازی کنیم. زیرا در دیدارهای اخیر آنها کمک زیادی به ما کردند. این مسابقه در غیاب هواداران بیشتر شبیه یک بازی دوستانه بود. خوشحالم که با پیروزی در این بازی توانستیم آنها را شاد کنیم. ماریچ درباره دیدار پرسپولیس برابر ملوان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد. بازی سختی را پیش رو داریم اما دیگر نباید به راحتی از امتیازات باقی‌مانده بگذریم و باید در این بازی نیز پیروز شویم. وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند قهران لیگ برتر شود، گفت: در حال حاضر باید قدم به قدم پیش برویم. فعلا تمام تمرکزمان روی بازی با ملوان و کسب 3 امتیاز در این بازی مهم است. هدف اصلی همه ما کسب قهرمانی است. اما باید برای رسیدن به هدف اصلی قدم به قدم پیش برویم.
قرارداد برانکو 2 سال دیگر تمدید شد
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نتایج قابل قبولی با این تیم گرفته است قراردادش را به مدت دو سال دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرد.درحالی که مدت‌هاست صحبت از تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس است و صحبت‌های غیررسمی نیز در این مورد مطرح شده بود، در جلسه روز پنجشنبه سرپرست باشگاه، عضو هیأت مدیره و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، قرارداد برانکو ایوانکوویچ به مدت دو سال تمدید شد. علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با حمیدرضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ، قرارداد سرمربی سرخپوشان را به مدت دو سال تمدید کرد تا این مرد آرام کروات هدایت سرخپوشان در فصل آینده رقابت‌های پیش‌رو را برعهده داشته باشد. پرسپولیس که در ابتدای لیگ پانزدهم شروع خوبی با برانکو نداشت حالا در رده سوم قرار دارد و یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به شمار می‌رود.
تاخیر یک ساعت و نیمه در پرواز پرسپولیس
پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به شهر رشت یک ساعت و نیم تاخیر داشت.سرخپوشان که پیش از این قرار بود در ساعت ۱۴:۴۵ تهران را به مقصد رشت ترک کنند، بنابر اعلام مسؤولان فرودگاه، این پرواز با تاخیر ۹۰ دقیقه‌ای روبه‌رو شد و پرواز این تیم در ساعت ۱۶:۱۵  انجام شد.
پرسپولیسی‌ها ابتدا به شهر رشت پرواز کردند و برای بازی با ملوان که شنبه برگزار می‌شود، از رشت با اتوبوس راهی انزلی شدند.پس از انجام آخرین تمرین سرخپوشان پیش از بازی با ملوان، برانکو ایوانکوویچ ۱۹ بازیکن را برای این دیدار انتخاب کرد.  در جمع حاضر در فهرست سرخپوشان، ۶ بازیکن در این سفر، پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد.سوشا مکانی و علی علیپور از این دیدار محروم هستند، رضا خالقی‌فر و امید عالیشاه مصدومان پرسپولیس محسوب می‌شوند و مرتضی قدیمی‌پور و امیر عباس آینه‌چی نیز از فهرست تیم خارج ماندند.
ادامه صعود شاگردان منصوریان؟
شاگردان منصوریان فرصت دارند با یک برد خانگی خود را تا رده چهارم جدول هم بالا بکشند و دوپله در جدول صعود کنند.  حریف آنها هم تیم سختکوش پدیده است که در رده دهم قرار دارد، رتبه‌ای که به نظر می‌رسد برای این تیم راضی‌کننده است. بنابراین شاگردان رضا مهاجری به گرفتن یک امتیاز هم در این بازی راضی هستند هرچند پیروزی مقابل نفت باعث خواهد شد آنها با دو پله صعود جانشین سایپا رده هفتمی شوند.
 


Page Generated in 0/0057 sec