printlogo


کد خبر: 155737تاریخ: 1395/1/21 00:00
فوتبال

پرسپولیسی‌ها به دنبال یک صید بزرگ پیش از پایان فصل
قاسم حدادی‌فر با ذوب‌آهن به مشکل جدی برخورده است و به نظر می‌رسد این آخرین فصل حضور این بازیکن در جمع سبزپوشان اصفهان باشد. به گزارش شفقناورزشی، پس از بازی روز سه‌شنبه ذوب‌آهن برابر بنیادکار، حدادی‌فر به صراحت از تلاش خود برای جدایی از ذوب‌آهن گفت. وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بازی با گسترش فولاد 6-5 روز سخت را پشت سر گذاشتم؛ صبح آمدند اعلام کردند مشکل تیم، من هستم و علت نتیجه نگرفتن را گردن من انداختند، آمدند و گفتند نباید بازی کنم. در بعدازظهر آن روز مرا قهرمان کردند. در کل من اهل گله نیستم اما این چند هفته هم بگذرد فقط از مسؤولان خواهش دارم که بگذارند من بروم چون دیگر اینجا نمی‌توانم بمانم. هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه آیا با این تیم قرارداد دارد یا نه، گفت: کاری به قراردادم ندارم، فقط خواهش می‌کنم 6-7 هفته باقی‌مانده هم مرا تحمل کنند، پس از آن می‌روم. حدادی‌فر عملا با این صحبت‌ها خود را برای فصل آینده بازیکن آزاد اعلام کرد و به نظر می‌رسد ذوبی‌ها هم چاره‌ای نخواهند داشت که به این بازیکن اجازه رفتن بدهند. در همین حال شنیده می‌شود که مسؤولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات را با این بازیکن آغار کرده‌اند و صحبت‌هایی میان
دو طرف انجام شده تا در پنجره نقل و انتقالاتی پایان فصل، حدادی‌فر به جمع سرخپوشان بپیوندد. پرسپولیسی‌ها پیش از این هم برای جذب حدادی‌فر تلاش کرده بودند اما این بازیکن در چند سال گذشته در ذوب‌آهن ماندنی شده بود با این حال، با توجه به حواشی اخیر این بازیکن در ذوب‌آهن، بعید نیست این هافبک را در آینده‌ای نزدیک با پیراهن سرخ‌ها ببینیم.

روزنامه الشرق‌الاوسط
تیم‌های ملی ایران و عربستان در زمین بی‌طرف بازی می‌کنند!
روزنامه الشرق الاوسط در تحلیل خود از آخرین رده‌بندی فیفا و احتمال رویارویی تیم‌های ملی ایران و عربستان اعلام کرد این دو تیم در صورت همگروهی، در زمین بی‌طرف بازی خواهند کرد.بعد از اعلام آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان، تیم ایران با 2 پله صعود و مجموع ۶۷۲ امتیاز در رده چهل و دوم جهان قرار گرفت ضمن اینکه در میان تیم‌های آسیایی همچنان اول است.  در این رنکینگ بعد از ایران، تیم استرالیا با ۶۰۱ امتیاز در رده ۵۰ قرار دارد. کره جنوبی با ۵۷۹ امتیاز جایگاه ۵۶ را به دست آورده و ژاپن هم با ۵۷۷ امتیاز در رده ۵۷ ایستاده است. عربستان هم با ۵۵۹ امتیاز در رده ۶۰ قرار دارد. ازبکستان هم با ۵۴۹ امتیاز در رده ۶۶ قرار گرفته است. به این ترتیب احتمال دارد ایران با تیم‌ملی عربستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همگروه شود. روزنامه عربستانی «الشرق الاوسط» در گزارشی ضمن تحلیل رده‌بندی فیفا، احتمالات مختلف برای تیم‌ملی عربستان را در نظر گرفته است و درباره همگروهی این تیم با تیم‌ملی ایران، نوشت: «سومین راند بازی‌های عربستان با یکی از دو تیم ایران و استرالیا در تاریخ ششم اکتبر (۱۵ مهرماه) در جده برگزار می‌شود. البته باید توجه داشت که اگر عربستان با ایران همگروه شود، این به معنای آن است که دو کشور باید در خارج از خانه و در زمین بی‌طرف بازی کنند.

چگونه مظلومی جانشین استیماچ شد؟
در حالی که ایگور استیماچ کروات تنها یک امضا تا سرمربیگری استقلال فاصله داشت و شانس اصلی نیمکت استقلال پیش از شروع فصل بود، جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال و مدیرعامل این باشگاه در ابتدای فصل باعث شد مربی کنونی سپاهان بخت حضور در استقلال را از دست دهد. در جلسه پیشکسوتان باشگاه که با حضور روشن، جباری، معینی، پورحیدری، کردنوری و افشارزاده برگزار شده بود، با وجود علاقه شدید روشن، معینی و کردنوری به حضور مربی خارجی و اصرار جباری به ابقای قلعه‌نویی در راس کادر فنی استقلال، منصور پورحیدری توانست افشارزاده را برای استخدام مظلومی متقاعد کند و مخالفت‌های دیگر اعضا در این میان موثر واقع نشد تا استیماچ به شکلی مودبانه و پس از برگزاری چند جلسه مذاکره و در حالی که حتی قرارداد او تنظیم شده بود با دلایلی واهی از نیمکت استقلال دور شود و یار دیرین پورحیدری برای مرتبه دوم تبدیل به نفر اول نیمکت استقلال شود. حال مظلومی باید در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ در برابر استیماچ قرار بگیرد که شرایط دشواری را در اصفهان تجربه می‌کند و بخوبی می‌داند که با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌تواند حداقل تا انتهای فصل غیرقابل تغییر شود. شکست یا حتی مساوی برای مظلومی در آستانه داربی در ورزشگاه آزادی نتیجه‌ای بسیار تلخ خواهد بود که می‌تواند این تیم را پس از هفته‌ها از صدر جدول جدا کند و زمینه‌ساز بحرانی بزرگ برای آبی‌پوشان باشد.
 


Page Generated in 0/0065 sec