printlogo


کد خبر: 155753تاریخ: 1395/1/21 00:00
اخبار

رسیدگی به 8800 پرونده خسارت شخص ثالث و بدنه در ایام نوروز
رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از رسیدگی به بیش از 8800 پرونده خسارت شخص ثالث و بدنه اتومبیل در ایام نوروز در بیمه ایران خبر داد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید عباس حسینی با قدردانی از همکارانی که در این ایام به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان خدمات بیمه‌ای ارائه کردند، افزود: در تعطیلات نوروز سال جاری تمام شعب این مجموعه در سراسر کشور فعال بوده و خدمات مورد نیاز را به هموطنان ارائه کردند. وی در پاسخ به این پرسش که چه میزان خسارت در این ایام به ذی‌نفعان پرداخت شده است نیز اظهار داشت: در این مدت بالغ بر
76 میلیارد تومان خسارت اتومبیل اعم از خسارت‌های مالی، جانی و بدنه به بیمه‌گذاران پرداخت کرده‌ایم که رقم قابل توجهی است.  رئیس هیات‌مدیره بیمه ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در کدام استان‌ها بیشترین خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت شده است، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای سفر به 2 استان خراسان رضوی و مازندران و ثبت بیشترین تصادفات در این 2 استان، در این 2 استان بیشترین خسارت را به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان پرداخت کرده‌ایم.


فروش محصولات ایران‌خودرو
در سال 95 آغاز شد
با شروع فعالیت‌های کاری در سال 95 شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو در فروردین‌ماه اعلام شد. به گزارش ایکوپرس، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: پس از اتمام تعطیلات نوروزی و با توجه به آغاز فعالیت‌ها در سال جدید، شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو با هدف ارائه تسهیلات مناسب به مشتریان  در قالب فروش نقدی و اقساطی آغاز شد. مصطفی خان‌کرمی با بیان اینکه فروش نقدی و اقساطی محصولات از صبح روز دوشنبه 16 فروردین‌ماه آغاز شده است، افزود: مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو به نشانی   ikco.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام برای خرید محصولات اقدام کنند.


Page Generated in 0/0047 sec