printlogo


کد خبر: 155841تاریخ: 1395/1/23 00:00
اخبار

آمریکا در رأس درنده‌هاست
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیادشیرازی که در ستاد آجا برگزار شد با اشاره تلویحی به توئیتر هاشمی‌رفسنجانی درباره تضعیف توانمندی موشکی کشور گفت: قانون دنیا به صورت جنگل درآمده و هر کس که قوی‌تر است، ضعیف‌تر از خود را می‌خورد. در این دنیا همه به صورت درنده‌های جنگلی به یکدیگر دندان و پنجه نشان می‌دهند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: در راس این درنده‌ها آمریکایی‌ها هستند که داعش را مجهز کرده و شست‌و‌شوی مغزی داده و مدرن‌ترین و مجهز‌ترین سلاح‌ها را در اختیار این شیاطین قرار می‌دهند. امام جمعه موقت تهران با اشاره به تهاجم عربستان به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: عربستان سعودی 500 بیمارستان را با بمب‌های خطرناک از بین برده و مردم بی‌دفاع یمن را به خاک و خون کشانده؛ در این شرایط ما می‌گوییم روزگار موشکی سپری شده و می‌خواهیم با گفتمان مشکلات را حل کنیم!

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت‌ماه
محمدحسین مقیمی، دبیر ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همه تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز از ۸ صبح دوم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۸ صبح نهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. دبیر ستاد انتخابات تاکید کرد: در مرحله دوم ۱۳۸ نامزد در ۲۱ استان برای تصاحب ۶۹ کرسی مجلس در ۱۰ اردیبهشت‌ماه رقابت خواهند کرد. وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات در ۲۰۶ حوزه انتخابیه تایید شده است، ادامه داد: فقط نتیجه یک حوزه باقی مانده که بزودی نتیجه این حوزه نیز از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد. دبیر ستاد انتخابات درباره تعیین تکلیف آرای ابطال‌شده منتخب اصفهان نیز گفت: همانگونه که قبلا  اطلاع‌رسانی شده است نظر وزارت کشور آن است که نفر ششم حوزه انتخابیه اصفهان که بیش از ۲۵ درصد آرای مردم را کسب کرده، جایگزین منتخب سوم شود.

روسیه حتماً اس300 را
 تحویل می‌دهد
علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در برنامه نگاه یک درباره سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: جان کری دائم در حال گزافه‌گویی است. او با حضور در منطقه و گرفتن عکس یادگاری با برخی سران منطقه و گفتن سخنان بدون پشتوانه در حال فریبکاری است.  به گزارش تسنیم، وی درباره ادعای قابل اعتماد نبودن روس‌ها گفت: ما طرفدار منافع ملی خودمان هستیم و هرکس منافع ملی ما را تأمین کند و در امور داخلی ما دخالت نکند، خواهان روابط با آن کشور هستیم. برخی کشورهای اروپایی حتی حاضر نیستند یک گلوله توپ یا یک تفنگ به ما بدهند اما روسیه حاضر است جنگنده سوخو-30 را به ما بدهد. مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به برخی اخبار درباره تحویل سامانه موشکی اس300 به ایران گفت: بخشی از مراحل این کار انجام شده و حتماً این کار صورت خواهد گرفت اما مقداری طول می‌کشد. پوتین در دیداری که با من داشت، گفت: ما به تمام تعهدات خودمان در برابر ایران عمل می‌کنیم. وی با بیان اینکه رابطه ما با آمریکایی‌ها به‌تعبیر حضرت امام(ره) همان رابطه گرگ و میش است، تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا هر چند وقت یک‌بار برای دلخوشی کشورهای مرتجع منطقه علیه ایران صحبت می‌کند. این نشان می‌دهد که رفتار آنها با زمان ریاست‌جمهوری ریگان یا کارتر فرقی نکرده است. ولایتی درباره مساله دفاعی ایران و تهدیدات آمریکایی‌ها درباره تحریم‌های موشکی، اظهار داشت: مساله دفاعی چیزی نیست که بتوان از آن گذشت و حضرت امام بارها فرمودند «اگر ما یک قدم عقب بنشینیم آنها چند قدم ما را عقب می‌نشانند» اما جمهوری اسلامی ایران به تهدیدات و حرف‌های آنها توجهی نمی‌کند و خواب ایجاد نفوذ در ایران هیچ‌گاه
تعبیر نمی‌شود.
 


Page Generated in 0/0048 sec