printlogo


کد خبر: 155853تاریخ: 1395/1/23 00:00
سرخط خبر

 قاسم عبدالله‌زاده، قائم‌مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی از فراخوان ثبت‌نام مسکن‌مهر ویژه معلولان در شهرهای جدید پرند و هشتگرد خبر داد.
 در حالی یک پایگاه‌ خبری وابسته به وزارت نفت از آمادگی هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در بندر چابهار خبر داده که سیاوش رضوانی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان‌وبلوچستان کل سرمایه‌گذاری هندی‌ها را در این بندر،
۸۵ میلیون دلار اعلام کرد.
 جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی‌سازی ارزیابی کرد با توجه به دفاعیات صورت گرفته و سیر واگذاری، رأی هیات داوری منجر به ابطال واگذاری آلومینیوم المهدی نمی‌شود.
 برای ارسال یک نامه به کشورهای مختلف دنیا براساس کشور مقصد و شیوه پستی انتخاب شده ممکن است مدت زمانی بین
 3 تا 17 روز زمان صرف شود.
 معاون وزیر صنعت از آغاز فعالیت رسمی شرکت مشترک ایران‌ و پژو از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: دریافت مجوز از وزارت اقتصاد، ثبت شرکت و انتخاب مدیران در حال انجام است.
 علی جمالی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی گفت: بسیاری از برندهای معروف تولید لباسشویی داخلی که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود فقط با 40 تا 60 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و آنهایی که دولتی هستند برخی تعطیل شده یا فقط با 10 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.
 نمایندگان مجلس طرحی را در دست بررسی دارند که در آن شروط جدیدی برای اشتغال اتباع بیگانه در ایران تعیین می‌شود و امکان اشتغال خارجی‌ها بدون داشتن گذرنامه رسمی ممنوع می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.
 غلامرضا میری، نایب‌رئیس شورای ملی زعفران از افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت زعفران در ۶ روز اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم زعفران حداقل 5 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر
۷ میلیون تومان است.
 


Page Generated in 0/0060 sec