printlogo


کد خبر: 155857تاریخ: 1395/1/23 00:00
کوتاه و گویا

  محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با اشاره به رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بویژه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و شیمیایی تاکید کرد.
  زمان ثبت‌نام در هفتمین همایش بانوان فعال قرآنی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود تا 30 فروردین‌ماه تمدید شد.
  منصور نصیری کاشانی، دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی پوست، زیبایی و لیزر از برگزاری این کنگره با حضور متخصصان برجسته از 16 کشور دنیا خبر داد و گفت: این کنگره از 27 تا 29 فروردین‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
  به گفته سیدمهدی طباطبایی، معاون فرهنگی و هنری موزه دفاع‌مقدس ثبت‌نام شرکت در مراسم اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر موزه دفاع‌مقدس از 21 فروردین‌ماه آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
  امیررضا رادمرد، رئیس کمیته تصویربرداری دستگاه گوارش سی و دومین کنگره رادیولوژی ایران گفت: سرطان‌های دستگاه گوارش شامل سرطان‌های معده، روده بزرگ، مری، کبد و لوزالمعده، نیمی از کل آمار مربوط به سرطان‌ها را در کشور تشکیل می‌دهند که از میان آنها سرطان معده در مردان و سرطان روده بزرگ در زنان از شیوع بیشتری برخوردار است.
  همزمان با مرحله اول از نخستین مانور دورمیزی مدیریت سیلاب تهران که به همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، کارشناسان سازمان‌های عضو کارگروه امور سیل و شریان‌های حیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران تمرینات مرتبط با تدوین طرح سازمانی را انجام دادند.
  دبیرخانه شورایعالی فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت سالگرد شهادت شهید آوینی بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: سید شهیدان اهل قلم، مرتضی آوینی معجزه‌ای قدسی از حضرت روح خدا است که از روشنفکری به سمت روشنی و از هنر به زیبایی کوچ کرد.
  علیرضا فیروز، دبیر علمی کنگره بین‌المللی پوست، زیبایی و لیزر اظهار داشت: طبق آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سالانه 25 هزار نفر در کشور به بیماری سالک مبتلا می‌شوند.


Page Generated in 0/0051 sec