printlogo


کد خبر: 155877تاریخ: 1395/1/23 00:00
اخبار

تأثیر افت مسی
 در نتایج ضعیف بارسلونا
افت مهاجم بارسلونا در بازی‌های اخیر بر نتایج این تیم تاثیر مستقیم داشته است. به نقل از مارکا، بارسلونا شنبه شب در هفته‌ سی‌ودوم لالیگا با یک گل از ر‌ئال‌ سوسیداد شکست خورد. آبی‌ و اناری‌ها از سال 2007 تاکنون نتوانسته‌اند در زمین این تیم پیروز شوند. بارسا در 3 بازی آخرش نتوانسته است حریفان خود را شکست دهد و از 9 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرده است. تیم کاتالانی در حالی در این شرایط قرار گرفته که لیونل مسی، ستاره این تیم نیز افت کرده است. مهاجم آرژانتینی 4 بازی پیاپی (ویارئال، ر‌ئال‌ ماد‌رید، اتلتیکومادرید و رئال سوسیداد) پاس گلی هم نداده است.آخرین باری که مسی در این شرایط قرار گرفت، به مه ‌2011 بازمی‌گردد. او برابر تیم‌های ر‌ئال‌ ماد‌رید، اسپانیول، لوانته و دیپورتیوو لاکرونیا نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گل داد. همچنین در آوریل 2010، 5 بازی را با این شرایط پشت سر گذاشت.

هاشمیان خبر حضورش در بوخوم را رد کرد
وحید هاشمیان شایعه حضورش در تیم بوخوم را رد کرد. روز یکشنبه شایعه‌ای درباره احتمال حضور وحید هاشمیان به‌عنوان سرمربی فصل آینده تیم بوخوم در رسانه‌های کشور مطرح شد که مهاجم سابق این تیم در گفت‌و‌گو با ایسنا این خبر را رد کرد. او گفت: من مصاحبه‌ای با رسانه دروستن انجام دادم که خبرنگار در یکی از سوال‌های خود پرسید که «آیا دوست دارید سرمربی تیم بوخوم شوید» که من در پاسخ گفتم «هیچ کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند»، ضمن اینکه گفتم آنها بتازگی قرارداد سرمربی تیم‌شان را تمدید کرده‌اند. این کل داستان مصاحبه من با این رسانه آلمانی بود که به اشتباه در ایران طور دیگری منتشر شد.

کمیسیون پزشکی مصدومیت یزدانی را تأیید کرد
کمیسیون پزشکی مصدومیت رضا یزدانی از ناحیه آشیل پای راست را تایید کرد و وی در ر‌قا‌بت‌های انتخابی تاریخ 27 فروردین‌ماه شرکت نمی‌کند. به گزارش ایسنا، به دنبال مصدومیت رضا یزدانی، آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران و قاسم رضایی فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم تیم‌‌ملی و درخواست‌شان مبنی بر عدم حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌‌ملی که قرار است 27 ماه جاری در تهران برگزار شود، کمیسیون پزشکی با حضور این 2 کشتی‌گیر تشکیل جلسه داد تا با بررسی مدارک پزشکی آنها در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند. به دنبال برگزاری این جلسه اعضای کمیسیون پزشکی مدارک پزشکی و تصویر MRI رضا یزدانی را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت با درخواست نامبرده مبنی بر عدم حضور در ر‌قا‌بت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌‌ملی در تاریخ 27 فروردین‌ماه موافقت کردند.

خوراکی که هواداران به رسانه‌های عربی دادند
بعد از بازی پرسپولیس برابر ملوان، هواداران دو تیم از خجالت هم درآمدند که عکس‌های منتشرشده از این درگیری‌ها خوراک خوبی را برای رسانه‌های عربی منطقه فراهم کرد.
به نقل از eremnews، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ ایران ملوان در انزلی از پرسپولیس پذیرایی کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک-یک دنبال می‌شد و همه چیز آرام پیش می‌رفت اما بعد از گلی که کمال‌الدین کامیابی‌نیا به ثمر رساند و جنجال و حاشیه‌هایی که مازیار زارع کاپیتان ملوان در میدان داشت به یکباره فضای ورزشگاه به هم ریخت و پیش‌بینی هم می‌شد بعد از بازی هواداران دو تیم با هم درگیر شوند بویژه هواداران ملوان که بسیار خشمگین بودند. بعد از بازی هواداران دو تیم با هم درگیر شدند و صحنه‌های زشتی را رقم زدند که در رسانه‌های عربی منطقه بازتاب زیادی داشت تا جایی که سایت مصری eremnews خبر اصلی خود را به عکس‌های درگیری بازی ملوان با پرسپولیس اختصاص داد و اینگونه تیتر زد «درگیرهای خونین بین تماشاگران ایرانی»
بدون شک چنین حرکاتی به ضرر فوتبال ایران است بویژه در شرایطی که سعودی‌ها بشدت به دنبال کوچک‌ترین بهانه‌ای هستند تا نشان دهند فوتبال در ایران ناامن است و ورزش ایران توان میزبانی ندارد. شاید برخی‌ها بر این باور باشند که چنین درگیرهایی خیلی زود از اذهان پاک می‌شود اما به هیچ‌وجه اینگونه نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا با جدیت زیادی این مسائل را پیگیری می‌کند و حکم اخیر آنها هم نشان داد به دنبال بهانه هستند تا فوتبال ایران را جریمه کنند.
 


Page Generated in 0/0058 sec