printlogo


کد خبر: 155968تاریخ: 1395/1/25 00:00
کوتاه و گویا


  رسول نجفیان که از میهمانان مراسم دیدار نوروزی رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهردار تهران در باغ‌موزه هنر ایرانی بود، از استقبال محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران از اجرای شاهنامه‌خوانی در فرهنگسرای بهاران خبر داد و گفت: با درخواست رئیس سازمان فرهنگی - هنری، شاهنامه‌خوانی در تمام فرهنگسراهای پایتخت اجرا خواهد شد.
  به گفته اسماعیلی، مدیر اداره سلامت منطقه 6 شهرداری تهران همزمان با فرارسیدن هفته سلامت، بیش از250 برنامه آموزشی، فرهنگی و اجتماعی سلامت محور در قالب همایش، کارگاه‌های آموزشی، تور و بازدید و مسابقه از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در سطح منطقه برپا خواهد شد.
  محمدامین سازگارنژاد، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دیدار با رئیس سازمان تأمین اجتماعی بر ارتقای کیفی آموزش‌های ارائه شده به متقاضیان بیمه بیکاری معرفی شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.
  کنگره ملی آموزش عالی در دو روز 25 و 26 فروردین در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و موزه علوم و فناوری با برپایی نمایشگاه سیار به منظور شناساندن مشاهیر حوزه‌های گوناگون دانش، ارتقای خودباوری، ترویج علم و تثبیت تفکر علمی در این کنگره شرکت می‌کند.


Page Generated in 0/0048 sec