printlogo


کد خبر: 155981تاریخ: 1395/1/25 00:00
اخبار

میهایلوویچ از کار برکنار شد
باشگاه میلان سرمربی خود را از کار برکنار و جانشین او را هم انتخاب کرد. سرانجام سران میلان به جمع‌بندی لازم رسیدند و تصمیم گرفتند میهایلوویچ را تا پایان فصل نگه ندارند و او را از کار برکنار کنند. این خبری بود که سایت رسمی باشگاه میلان آن را اعلام کرد. این باشگاه ایتالیایی روکی، سرمربی تیم جوانان را به عنوان جانشین میهایلوویچ تا پایان فصل انتخاب کرد. میهایلوویچ نخستین فصل حضور خود در میلان را پشت‌سر می‌گذاشت. او نتوانست نتایج لازم را به دست آورد و روسونری در 5 دیدار اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده بود و شکست 2 بر یک برابر یوونتوس باعث شد سران این باشگاه ایتالیایی دست به کار شوند و میهایلوویچ را از کار برکنار کنند.

نامزدهای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ مشخص شدند
کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام‌جهانی روسیه، نامزدهای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد. پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور کشورهای عضو تشکیل جلسه دادند که در این جلسه تصمیمات مهمی درباره فوتبال آسیا گرفته شد. یکی از این تصمیمات به معرفی نامزدهای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ اختصاص داشت. طبق اعلام سایت الکاس قطر، AFC، 4 کشور کره‌جنوبی، تایلند، چین و اندونزی را به عنوان نامزدهای میزبانی این رقابت‌ها معرفی کرد.

بارسلونا در شب سخت  ویسنته کالدرون
 بارسلونا درحالی چهارشنبه‌شب به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود که دیدار سختی در انتظار مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاست. در دیگر بازی امشب، بایرن‌مونیخ میهمان بنفیکاست. بارسلونا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اینکه نتیجه را با یک گل از میهمان خود عقب بود در نهایت با حساب
2 بر یک بازی را برد. دیگو سیمئونه برای این بازی مهم فرناندو تورس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. بارسلونا این روزها در لالیگا وضعیت خوبی ندارد. این بدترین دوران بارسا از ماه آگوست سال ۲۰۱۴ یعنی زمانی که لوییس انریکه هدایت این تیم را بر عهده گرفت، به حساب می‌آید. بارسا 3 بازی گذشته در رقابت‌های لالیگا را نبرده است. تساوی 2 - 2 مقابل ویارئال، باخت 2 بر یک مقابل رئال‌مادرید و شکست یک بر صفر مقابل رئال‌سوسیداد. اما مشکل بزرگ‌تر بارسلونا که موجب نگرانی مسؤولان این تیم شده آماده نبودن لیونل مسی است. لیونل مسی تنها یک گل می‌خواهد تا شمار گل‌های خود را به عدد ۵۰۰ برساند اما ۳۶۲ دقیقه است که گل نزده است. از سال ۲۰۱۱ این بیشترین زمانی است که پای مسی به گلزنی باز نشده است. ایوان راکیتیچ که در بازی با سوسیداد یکصدمین بازی خود را با پیراهن بارسلونا انجام داد، درباره این بازی اظهار کرد: ما هنوز از بخت صعود برخورداریم و سزاوار صعودیم. من هرگز دوست ندارم شکست را باور کنم و ما باید نسبت به آنچه اتفاق افتاده کمی هم خوشحال باشیم. باید بازی با سوسیداد را به دست فراموشی بسپاریم. اگر نتوانیم موقعیت خلق کنیم باید نگران باشیم. در دیگر بازی مهم امشب تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در زمین بنفیکای پرتغال به مصاف این تیم می‌رود. باواریایی‌ها در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برنده شده‌اند که البته اگر نتوان گفت که نتیجه قاطعی بوده اما بد هم نبوده چون گل نخوردن از تیم‌های میهمان همواره یک عامل مهم در اینگونه رقابت‌ها به حساب می‌آید. البته بایرن پیش از این در مصاف با پورتو نشان داده می‌تواند مقابل تیم‌های پرتغالی با وجود شکست در بازی رفت، نتیجه خوبی کسب کند.

زرگر یا ترکی؛ داور داربی
 رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: دستور داریم فعلا نام داور داربی را اعلام نکنیم. مسعود عنایت درباره اینکه داور داربی 82 چه کسی خواهد بود، اظهار داشت: ان‌شاءالله بزودی داور را اعلام می‌کنیم. الان باید بین 2 نفر انتخاب کنیم و به همین خاطر اسم این 2 نفر را نمی‌آوریم. دستور داریم که فعلا نام داور داربی را اعلام نکنیم. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت آیا گزینه‌های موردنظرشان ترکی، زرگر و حق‌وردی هستند، خاطرنشان کرد: شما روی همان 3 گزینه فکر می‌کنید ولی احتمال اینکه بین زرگر و ترکی یک نفر انتخاب شود خیلی بیشتر است.  عنایت در پایان گفت: با توجه به اینکه حق‌وردی این هفته مسابقه استقلال و سپاهان را قضاوت کرده است به  همین علت احتمال داوری او برای داربی کمتر است.
 


Page Generated in 0/0059 sec