تعداد تراکنشهای مالی بانک ملت در سال گذشته با افزایش بیش از یک میلیارد تراکنش، به مرز ۵ میلیارد تراکنش رسید. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سهم تعداد تراکنشهای سال ۹۴ از کل تراکنشهای این بانک در ۱۳ سال گذشته، بیش از ۳۰ درصد بوده است. براساس این گزارش، تغییرات صورت گرفته در ابزارهای مورد استفاده سامانه متمرکز بانک ملت شامل دیسکهای جدید، مدل جدیدی از ماشین مین فریم و درنهایت تغییر نسخه سیستم عامل و پایگاه داده، باعث ایجاد وضعیت پایداری ۱۰۰ درصدی در پاسخگویی سامانه متمرکز این بانک در همه کانالهای حضوری و غیرحضوری شده است. این گزارش حاکی است، پایداری ۱۰۰ درصدی سیستم کوربانکینگ بانک ملت و سرعت بسیار بالای انجام تراکنشها موجب شد تا تراکنشهای کارتهای این بانک روی سوییچ سایر بانکها نیز به سرعت انجام شود و کمک شایانی را به راندمان شبکههای شتاب و شاپرک کند. به نحوی که تعداد پاسخگویی در دقایق اوج کاری سال گذشته، به حدود ۲۱ هزار درخواست در دقیقه رسید که حاکی از افزایش ۲۳ درصدی تعداد تراکنش بر دقیقه در ساعات اوج بوده است. این گزارش حاکی است، هیچگونه قطعی و اختلالی در امور شعب در ماه پایانی سال ایجاد نشده به همین دلیل علاوه بر خدمات متنوع ارائه شده در این مدت، میزان تراکنشهای شعبهای نیز در روزهای ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه سال ۹۴، در مقایسه با روزهای مشابه ماههای گذشته، از افزایشی ۵۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار بوده است.