printlogo


کد خبر: 156010تاریخ: 1395/1/25 00:00
همدان

اجرای کامل شبکه فاضلاب همدان 3 سال طول می‌کشد
اجرای کامل شبکه فاضلاب همدان 3 سال طول می‌کشد. مدیر عامل آبفای استان همدان گفت: اجرای کامل شبکه فاضلاب همدان
120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و انجام آن در حدود 3 سال زمان می‌برد. به گزارش فارس از همدان، سیدهادی حسینی‎بیدار با اشاره به اینکه 27 کلکتور شبکه فاضلاب همدان وصل شده است، اظهار کرد: تعداد 52 کلکتور شبکه فاضلاب باید وصل شود که انجام کار به طور کامل نیازمند بودجه است. وی با بیان اینکه
20 میلیارد تومان بودجه برای اجرای شبکه فاضلاب در سال گذشته لحاظ شده است، افزود: از این مقدار بودجه در نظر گرفته شده فقط 4 میلیارد تومان تخصیص یافته است. وی خاطرنشان کرد: اجرای کامل شبکه فاضلاب همدان 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و انجام آن در حدود 3 سال زمان می‌برد. وی با بیان اینکه اجرای تصفیه‎خانه 30 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و اعتبارات موجود کفاف این طرح را نمی‎دهد، اظهار کرد: اعتبار لازم تخصیص داده نشده است.

کشتارگاه اسدآباد تعطیل شد
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست همدان با بیان اینکه پساب تولیدی کشتارگاه اسدآباد موجب آلایندگی محیط‌زیست می‎شد، گفت: این کشتارگاه به دلیل عدم رعایت مسائل زیست‌محیطی تعطیل شد. محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم کشتاری که در کشتارگاه اسدآباد انجام می‌شود و نیازهای شهرستان‌های مجاور را تامین می‌کند در کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌های استان مصوب شد در پایان سال 94 با هماهنگی فرمانداری اسدآباد کشتارگاه اسدآباد را تعطیل کنیم. وی افزود: چون در مصوبه کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌های استان قید شده بود با هماهنگی فرمانداری نسبت به تعطیلی کشتارگاه اقدام شود، در این‌باره با فرماندار اسدآباد صحبت‎هایی شد. وی ادامه داد: سیاست فرماندار اسدآباد بر این پایه بود که چون کشتارگاه اسدآباد می‎تواند گوشت را ارزان‎تر در اختیار مردم قرار دهد باید مدیریت کشتارگاه پساب تولیدی را مدیریت کند تا کشتارگاه به فعالیت خود ادامه دهد و مردم از گوشت ارزان‎تر بهره‌مند شوند.


Page Generated in 0/0056 sec