printlogo


کد خبر: 156089تاریخ: 1395/1/28 00:00
سرخط خبر

علی علیلو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه چطور کسی که پرونده قضایی دارد باید به‌عنوان عضو هیأت مدیره یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی انتخاب شود، گفت: اینگونه حرکت‌ها آن هم از سوی وزیر صنعت سنخیتی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ندارد.
صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد رشد 032/0 درصدی اقتصاد ایران در سال 2015 کمتر از ۱۶۶ کشور بوده و ایران را در رتبه 167 قرار داده است.
کلودیو مارنزی، رئیس فدراسیون مد ایتالیا تصریح کرد: واردات کالای تمام شده ایتالیایی به ایران و تولید و سرمایه‌گذاری از طرف شرکت‌های ایتالیا در ایران 2 اتفاق مهم است که باید همزمان انجام شود.
محمد آیینی، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه با اعلام آماده شدن فرآیند معاملات ثانویه مسکن‌مهر این شهر، گفت: خریدار و فروشنده برای معامله واحد مسکن‌مهر باید به شرکت عمران مراجعه کنند، چراکه احتمال فروش این واحدها در آن واحد به ۱۰ نفر هم وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بزودی بزرگ‌ترین مرکز داده کشور در ساختمان مرکز مکانیزه پست راه‌اندازی می‌شود.
سیدیعقوب موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه رقابت کوری میان کشاورزان برای اجاره زمین‌های جیرفت و جنوب کرمان وجود دارد، گفت: این امر باعث شده قیمت اجاره سالانه هر هکتار زمین در این منطقه تا ۱۱ میلیون تومان به صورت غیرمنطقی افزایش یابد.
مدیر انجمن کاشی و سرامیک گفت: میزان تولید کاشی و سرامیک در سال 94 نسبت به سال 93 حدود 25 تا 30 درصد کاهش یافت.
بیزینس استاندارد نوشت: دیون معوق پالایشگاه‌های هندی به ایران به 5/6 میلیارد دلار می‌رسد که تهران قبول کرده است آنها را به صورت اقساط طی 6 ماه دریافت کند.
معاون نظارت بیمه مرکزی با اشاره به تدوین پیش‌نویس دستورالعمل رتبه‌بندی نمایندگان بیمه، گفت: براساس این دستورالعمل، تحصیلات نماینده، تعداد نیروی کار و میزان پورتفوی تولید شده برخی مولفه‌های تعیین رتبه نماینده بیمه است.
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار است تولید مرغ در سال‌جاری کاهش یابد، اعلام کرد: قیمت مرغ برای مصرف‌کننده حدود ۵۰۰۰ تومان و در میادین میوه و تره‌بار۴۹۵۰ تومان است. قیمت مرغ زنده  به صورت مدت‌دار هم ۳۷۰۰ تومان و نقدی ۳۵۰۰ تومان است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از صدور مجوز تاسیس شرکت‌های خارجی در حداقل زمان ممکن در ایران خبر داد.
مشاور مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران گفت: وزارت راه‌وشهرسازی در نظر دارد در سال 1395 پروژه بررسی مغایرت ساخت و سازهای استان تهران با طرح‌های تفصیلی با محوریت کلانشهر تهران را ملاک عمل قرار دهد تا با شهرفروشی مقابله کند.
وزارت نفت اعلام کرد: نماینده ایران در هیات عامل اوپک به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در نشست ۲۹ فروردین کشورهای عضو و غیرعضو اوپک در دوحه حاضر می‌شود و زنگنه او را همراهی نمی‌کند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اعلام کرد: تکمیل ۲ هزار واحد نیمه‌تمام با ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز و ۸۰۰ میلیارد تومان یارانه از اولویت‌های کاری در سال ۹۵ است.
 


Page Generated in 0/0055 sec