printlogo


کد خبر: 156105تاریخ: 1395/1/28 00:00
اخبار

رئال‌ به سیتی خورد
 بایرن‌ به اتلتیکومادرید
مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌کشی شد و براساس آن تیم رئال مادرید برای رسیدن به فینال باید به مصاف منچسترسیتی برود و بایرن هم به مصاف اتلتیکومادرید. مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه در شهر نیون سوییس برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود برای رسیدن به فینال را شناختند. براساس قرعه‌کشی صورت‌گرفته تیم فوتبال منچسترسیتی روز هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه اتحاد دیدار رفت خود را برابر رئال‌مادرید برگزار خواهد کرد و روز پانزدهم همین ماه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو بازی برگشت را انجام خواهد داد. دیگر دیدار این مرحله را تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و بایرن‌مونیخ برگزار خواهند کرد. دیدار رفت این 2 تیم 8 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد و بازی برگشت روز 14 همین ماه در آلیانس آره‌نا برگزار خواهد شد تا چهره فینالیست‌ها مشخص شود. دیدار فینال این دوره از مسابقات روز 8 خرداد در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد.

دلیل افت مسی مشخص شد
در شرایطی که پیش از این اخباری غیررسمی درباره دردها و مشکلات عضلانی مسی منتشر شده بود، سرانجام باشگاه بارسلونا این خبرها را تایید و اعلام کرد این بازیکن از حدود یک ماه پیش تحت مداوا بوده است. به نقل از مارکا، لیونل مسی در هفته‌های اخیر با افت محسوسی روبه‌رو بوده و 452 دقیقه است که نتوانسته برای بارسلونا گل بزند، بدترین رکوردی که این بازیکن از سال 2010 تاکنون داشته است. در عین حال پیش از این هم گفته شده بود این بازیکن با مشکلات عضلانی روبه‌رو است و دلیل افت او هم همین مساله است. در حالی که پیش از این باشگاه بارسلونا از تایید چنین شایعاتی امتناع کرده بود در نهایت این باشگاه دیروز تایید کرد این بازیکن از پیش از اردوی اخیرش با تیم ملی آرژانتین با مصدومیت جزئی روبه‌رو شده و تحت مداوا بوده است.  مسی برای این مشکل باز هم به پزشک مورد اعتماد خودش دکتر پوسر ایتالیایی مراجعه کرده است؛ همان پزشکی که سال گذشته یک رژیم غذایی خاص برای او تجویز کرد که باعث بهبود عملکرد و وضعیت فیزیکی این بازیکن شد. در شرایطی که باشگاه بارسلونا تایید کرده این ستاره آرژانتینی با مشکل مواجه است، از دادن جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرده است. به‌رغم این مصدومیت خفیف، لوئیس انریکه تمایل نداشت در هفته‌های اخیر این بازیکن را روی نیمکت بنشاند. هر چند لیونل مسی در هفته‌های گذشته نتوانسته کمک موثری هم به بارسلونا بکند و از یک طرف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته است و در طرف دیگر اکنون اختلاف امتیاز او در صدر جدول با تیم بعدی تنها به 3 امتیاز کاهش یافته و قهرمانی این تیم در لالیگا هم با شک و تردید روبه‌رو شده است.

کلوپ ناممکن را برابر تیم سابقش ممکن کرد
لیورپول با برتری برابر دورتموند در یک دیدار فوق‌العاده جذاب به مرحله بعد لیگ اروپا راه یافت و کلوپ با شکست تیم سابق خود، توخل و تیمش را از این جام کنار زد. دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای برگزارشده لیوپول و دورتموند در حالی در آنفیلد برابر هم به میدان رفتند که هفته پیش در زمین دورتموند به تساوی یک-یک رسیده بودند. با این حال شروع خوب دورتموند با گلزنی هنریک میخیتاریان در دقیقه 5 همراه شد. 4 دقیقه بعد اوبامیانگ گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر دورتموند به پایان برسد. در نیمه دوم اوریگی خیلی زود یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی در ادامه مارکو رویس تیرخلاص را شلیک کرد تا دورتموند بار دیگر اختلاف را به 2 گل برساند. در ادامه نوبت به فیلیپ کوتینیو رسید تا در دقیقه 66 گل دوم تیمش را به ثمر برساند سپس در دقیقه 78 ساخو مدافع پیش‌تاخته گل سوم را نیز به ثمر رساند تا بازی به اوج حساسیت برسد و هواداران لیورپول به صورت ایستاده تیمشان را تشویق کنند. این پایان کار نبود و کلوپ توانست با هجومی کردن تیمش در دقیقه 90 با گل لورن جشن شادی بگیرد و یک پیروزی به سبک خودش را برابر تیم سابقش جشن بگیرد و لیورپول بازگشت به بازی را کامل کند. لیورپول که یک‌بار در فینال لیگ قهرمانان شکست 3 برصفر در نیمه نخست را با تساوی 3-3 و سپس برتری در پنالتی جشن گرفته بود این بار در خانه شکست 3 بر یک را با برد 4بر3 عوض کرد تا نشان دهد متخصص بازگشت به بازی است.
 


Page Generated in 0/0053 sec