printlogo


کد خبر: 156170تاریخ: 1395/1/29 00:00
وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد
شرایط جذب سرباز معلم

گروه اجتماعی: بخشنامه جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵، به ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد. به گزارش فارس، بخشنامه جذب سرباز معلم در تاریخ 25 فروردین‌ماه امسال توسط معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش به ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد. براساس این بخشنامه؛ صاحبان مدارک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های برق، الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک، معماری، عمران، راه و ساختمان،‌ حقوق، ریاضی، فیزیک، شیمی، حسابداری، آمار، تربیت بدنی، زبان انگلیسی، زبان عربی و سایر رشته‌های مورد نیاز جذب می‌شوند. بر این اساس از مشمولان واجد شرایط دارای شرایط برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام ‌آنها تیر و شهریور ۹۵ است ثبت‌نام صورت گرفته و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت امسال به حوزه ستادی آموزش‌و‌پرورش ارسال می‌شود. اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصصی در زمان مقرر و به صورت تکمیل نرم‌افزار طراحی شده در این باره که از سایت اداره استخدام به نشانی www.est.medu.ir قابل دریافت است، ارسال می‌شود.
 گفتنی است، متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت و پس از درخواست استفاده از آن در طول سال تحصیلی ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه دوره آموزشی بدو خدمت و دوره  آموزشی نظامی هستند.  همچنین اعزام پذیرفته‌شدگان به
مراکز آموزش نظامی در تاریخ اول تیر ۹۵ صورت خواهد گرفت و باید در این باره اطلاع‌رسانی مناسب صورت گرفته و قبل از اعزام نیز برگه‌‌های اعزام افراد کنترل شود.


Page Generated in 0/0068 sec