printlogo


کد خبر: 156187تاریخ: 1395/1/29 00:00
اخبار

احتمال محرومیت آلوز
 از سوی بارسلونا
مدافع بارسلونا ممکن است به علت ویدئویی که منتشر کرد توسط باشگاهش محروم شود. دنی آلوز پس از حذف بارسلونا برابر اتلتیکومادرید ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن به انتقاد از هواداران بارسلونا پرداخته بود. بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا نیز در این باره گفت: وقتی از خواب بیدار شدیم این ویدئو را مشاهده کردیم. ویدئویی که واکنش‌های زیادی را در پی داشت. در اولین نگاه می‌توان این موضوع را اینگونه ‌دید. تیم، حذف از لیگ قهرمانان را فراموش کرده و به روز عادی بازگشته است. شوخی می‌کند، می‌خندد و خوشبین است. از طرفی برخی اعضای باشگاه از این ویدئو ناراحت شدند. آلوز در این ویدئو مانند همسرش ظاهر شد و از طرف او به خودش دلداری داد. مدافع برزیلی که کلاه‌گیس بر سرش داشت در این ویدئو گفت: عزیزم!‌ این شکست (مقابل اتلتیکو مادرید) تنها یک بازی فو‌تبا‌ل بود اتفاقی نیفتاده است. زندگی ا‌د‌ا‌مه‌ دارد. تو بیشتر از اینها ارزش داری.

کوهپیمایی ١٥٠٠ نفری
 به مناسبت روز ارتش
١٥٠٠ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های ارتش جمهوری‌اسلامی ایران و سربازان یگان‌های ارتشی به مناسبت هفته ارتش و سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی به ارتفاعات کلکچال و تپه نورالشهدا صعود کردند. در این صعود که در روز بارانی و در شرایط سخت انجام شد، سرهنگ فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و تنی چند از مسؤولان این سازمان دانشجویان و سربازان را همراهی کردند.

محجوب و ملایی به فینال قهرمانی آسیا  نرسیدند
نماینده اوزان 81- و 100- کیلوگرم جودوی ایران با شکست مقابل حریفان خود از رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماندند. سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. جواد محجوب، جودوکار المپیکی ایران در وزن 100- کیلوگرم که به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان صعود کرده بود، در این مرحله در مبارزه با نایدان مغولستانی دارنده مدال طلای المپیک پکن و مدال نقره المپیک لندن شکست خورد و از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند. در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی در دور نخست استراحت داشت و سپس «کوهارا» از ژاپن را با ضربه فنی شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و در دور سوم نیز با برتری مقابل «سوبیروف» از ازبکستان به نیمه‌نهایی رسید. ملایی در این مرحله مقابل «الیاس نسیوف» از لبنان شکست خورد و به رده‌بندی راه یافت. سعید مرادی، جودوکار وزن 90- کیلوگرم هم در مصاف با شرالی ازبکستانی مغلوب شد و در شانس مجدد نیز با شکست مقابل آوتار از هند از رسیدن به دیدار رده‌بندی باز ماند. مرادی پیش از این مقابل رقبای خود از اندونزی و ترکمنستان به برتری
 دست یافته بود.

سیداحمد محمدی با رباط پاره روی تشک رفت
نبرد انتخابی مدعیان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در حالی برگزار شد که سیداحمد محمدی با احترام به نظر کادر فنی با پای مصدوم روی تشک حاضر شد. رقابت‌های انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم برای انتخاب ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو روز گذشته با حضور سیداحمد محمدی و میثم نصیری برگزار شد. این مصاف که باید به‌صورت کسب 2 پیروزی از 3 دیدار برگزار می‌شد در نهایت با 2 پیروزی متوالی میثم نصیری خاتمه یافت و تکلیف مسافر المپیک را تا حد زیادی روشن کرد اما جدال این 2 آزادکار، نکته قابل تامل و مهمی به‌دنبال داشت.
سیداحمد محمدی که چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پا از فدراسیون درخواست کرد از حضور در رقابت‌های انتخابی معاف شود با توجه به نظر کادر فنی به میدان آمد و در ادامه با پای مصدوم، متحمل 2 شکست پیاپی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که برخی کشتی‌گیران مدعی المپیک با توجیه مصدومیت از حضور در رقابت‌های انتخابی سر باز زدند و حتی برخی از آنهایی هم که دیروز به میدان آمدند، یک در میان ندای آسیب‌دیدگی سر دادند و کشتی نگرفتند! بدیهی است شکست سیداحمد محمدی در رقابت‌های انتخابی برابر میثم نصیری، چیزی از ارزش‌های این جوان مازنی کم نخواهد کرد و او همچنان یکی از بهترین آزادکاران ۶۵ کیلویی ایران و جهان است که می‌تواند در میادین مختلف خوش بدرخشد.
 


Page Generated in 0/0055 sec