printlogo


کد خبر: 156210تاریخ: 1395/1/30 00:00
اخبار

مجید مجیدی:
 امیدوارم مشکلات اکران جهانی فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» حل شود
مجیدی مشکلات مربوط به اکران جهانی فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» را با توجه به دلایل سیاسی دانست و انتقادات داخلی درباره نحوه اکران این اثر را در کشورهای مختلف، بی‌انصافی و قضاوت عجولانه خواند.  به گزارش سینماپرس، مجید مجیدی، کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در این باره عنوان داشت: هجمه‌ها و کارشکنی‌ها برای پخش «محمد رسول‌الله(ص)» در کشورهای مختلف همچنان ادامه دارد و این اتفاق فقط مربوط به این فیلم نیست.  وی افزود: امیدوارم برای فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» فضا باز شود و شاهد نمایش آن در عرصه بین‌الملل باشیم.  مجیدی در ادامه اظهاراتش درباره انتقادات برخی منتقدان و کارشناسان درباره ضعف شرکت «نورتابان» به‌عنوان متولی پخش این فیلم پرهزینه در عرصه بین‌الملل تصریح کرد: ما هم قبول داریم نمایش فیلم در دنیا مهجور واقع شده اما برخی انتقادات درباره ضعف پخش در عرصه بین‌المللی بی‌انصافی و از نوع قضاوت‌های عجولانه است.

دیدار هنرمندان و دبیر جشنواره جهانی فجر با آیت‌الله‌ جوادی‌آملی
حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی به همراه جمعی از اهالی سینما و دبیر جشنواره جهانی فجر با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار کردند. در این دیدار هنرمندانی چون مجید مجیدی، رضا میرکریمی و رضا کیانیان حضور داشتند و با حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء با آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کردند. آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی در این دیدار با تاکید بر این نکته که هنر بویژه سینما، باید محل تجلی حق و حقیقت باشد، اظهار داشت: باید توجه داشت که سینما، یک رسانه مجازی نیست؛ هرجا که فکر و اندیشه و هنر در جریان است فضا فضای حقیقت است لذا همه ما در فضای حقیقت زندگی می‌کنیم، کسانی که از برخی هنر‌ها و رسانه‌ها به عنوان «مجازی» یاد می‌کنند اگر راه اندیشه را راه مستقیم می‌دانستند هرگز از این فضا به فضای مجازی یاد نمی‌کردند. وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوامع بشری با حس و تجربه حسی زندگی می‌کنند و نه تجرید. ایشان در فراز دیگری از سخنان خود ضمن ابراز امیدواری جهت ساخت فصل‌های بعدی فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» خاطرنشان کرد: آموزه‌های پیامبر مربوط به زبان مشترک همه افراد جهان است، فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» پاسخی محکم به شبهات و تحریفات مطرح شده توسط سلمان رشدی و امثال او است چرا که تنها ابزاری که می‌تواند با زبان زنده، پاسخ سلمان رشدی‌ها را بدهد همین هنر است که امیدواریم قسمت‌های مربوط به جوانی و بعثت پیامبر نیز ساخته و اکران شود تا جهانیان بیش از پیش با ابعاد حقیقی وجود مبارک پیامبر اسلام(ص) آشنا شوند.

کتاب جدید نویسنده «دختر شینا» در نمایشگاه کتاب
بهناز ضرابی‌زاده از انتشار کتاب جدیدش در بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. نویسنده کتاب ارزنده و مطرح «دختر شینا» در این‌باره گفت: این کتاب دربردارنده خاطرات زهرا پناهیان، همسر شهید علی چیت‌سازیان، از سرداران بنام
8 سال دفاع‌مقدس استان همدان است که در قالب اثری با عنوان «گلستان یازدهم» به چاپ خواهد رسید. وی افزود: پناهیان حدود 2 سال با همسرش زندگی کرد و در این مدت خاطرات خوبی از او در ذهن دارد که می‌تواند به ما در شناخت هرچه بیشتر این شهید کمک کند. تاکنون آثار متعددی از این شهید منتشر شده است، اما در این کتاب شخصیت شهید به‌گونه‌ای دیگر و در گفت‌وگو با همسرش معرفی می‌شود.

بستری شدن محمد معتمدی خواننده ملی ایران
خواننده موسیقی ملی ایرانی چند روز بعد از بازگشت از تور اروپا و آمریکا که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.  به گزارش مهر، محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی در این باره گفت: متاسفانه به دلیل خستگی بیش از حد و فشار کاری که طی هفته‌های گذشته برایم به وجود آمد پزشکان به دلیل بروز عارضه ریتم نامنظم قلب، برای بنده یک ماه استراحت تجویز کردند و اجازه کنسرت ندارم.  وی ادامه داد: قبل از سفر به آمریکا هم پزشک بنده با برگزاری تور کنسرت‌ها به دلیل حجم برنامه‌ها مخالف بود ولی با مسؤولیت خودم به این سفر رفتم که هم‌اکنون بر اثر خستگی و مشکلات جسمی که برایم پیش آمده عملا امکان اجرای صحنه‌ای را ندارم و مدتی است به دلیل این مشکلات در بیمارستان بستری شده‌ام.


Page Generated in 0/0059 sec