printlogo


کد خبر: 156215تاریخ: 1395/1/30 00:00
تمرین آبی‌پوشان ناآرام‌تر از هر زمان
بازخواست توسط لیدرها

به نظر می‌رسد شکست در داربی اردوی آبی‌پوشان را به کلی به هم ریخته است. تمرین صبح یکشنبه استقلال حاشیه‌ساز‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد. در تمرین صبح یکشنبه استقلال شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد اتفاقاتی شبیه درگیری لفظی و حتی برخورد فیزیکی رخ دهد. چیزی حدود 40 لیدر استقلال از یک ساعت قبل از تمرین ساعت 11 صبح در مقابل مجموعه ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند و انتظار سرمربی، بازیکنان و سرپرست استقلال را می‌کشیدند. آنها حتی به برخی اعضای کادرفنی که دخالتی در بازی‌ها ندارند هم معترض بودند و با نگه‌داشتن ماشین آنها و تهدیدشان، خواهان پاسخگویی بابت شکست
4 بر 2 بودند. لیدرهای استقلال ابتدا مقابل خودروی فرزاد مجیدی را گرفتند و بعد از یک جر و بحث و اینکه مجیدی نتوانست آنها را به آرامش دعوت کند، به سمت ماشین مجیدی مشت و لگد پرتاب کردند. در این بین یکی از لیدرها با مجیدی کمی درگیری فیزیکی هم پیدا کرد و وقتی دید نمی‌تواند جو را آرام کند با ماشین خود از مقابل ورزشگاه دور شد و در همین بین شیشه خودروی او بر اثر یک ضربه شدید خرد شد. بعد از او این پرویز مظلومی بود که به جمع لیدرها رسید و بلافاصله از آنها عذرخواهی کرد ولی لیدرهای عصبانی چندان توجهی به حرف‌های او نداشتند و سرمربی استقلال خطاب به آنها گفت به خاطر شماها برهانی را بازی دادم. چرا این رفتارها را دارید؟ بعد از بحث میان مظلومی و لیدرها او اجازه داد آنها به تمرین استقلال بروند و در همین اثنا مهدی رحمتی به تمرین استقلال رسید که تلاش کرد آنها را آرام کند اما گوش لیدرها به حرف‌های او بدهکار نبود و حتی چند نفر از لیدرها رحمتی را باعث دریافت 2 گل ساده دانستند و شکست تیم را به گردن او انداختند.
بعد از حضور لیدرها در تمرین استقلال، نصرالله عبداللهی، مشاور ویژه افشارزاده به تمرین استقلال رسید و تلاش کرد آنها را آرام کند. لیدرها در همین زمان با شعارهایی با مضمون مظلومی بی‌سواد، مربی بی‌دانش و حیا کن، رها کن نسبت به مظلومی واکنش نشان دادند. تیغ اعتراضات در ادامه گردن افشارزاده را گرفت و در نهایت چند بازیکن استقلال هم از حملات لیدرها در امان نماندند. با این‌حال اکثر شعارها مظلومی را در تمرینات نشانه گرفته بود و حتی برخی لیدرها، مظلومی را تهدید کردند که اگر در روزهای آینده استعفا ندهد، در بازی با فولاد روز سختی را برایش رقم می‌زنند.
واکنش مجیدی به حمله هواداران خشمگین
سرپرست موقت استقلال به حمله هواداران خشمگین این تیم واکنش نشان داد. بعد از اینکه پیش از تمرین استقلال هواداران خشمگین این تیم به اتومبیل فرزاد مجیدی حمله کردند، سرپرست موقت آبی‌پوشان ترجیح داد آن محل را ترک کند. در همین رابطه با فرزاد مجیدی تماس گرفتیم و از او درباره جنجال دیروز مقابل ورزشگاه آزادی سوال کردیم. مجیدی که علاقه زیادی به صحبت کردن درباره این ماجرا نداشت، گفت: نمی‌خواهد نگران من باشید من سالم هستم و هیچ اتفاقی هم برای من رخ نداده است. در ضمن اگر هر اتفاقی هم بیفتد اصلا مهم نیست چون استقلال زندگی من است و حاضرم هرکاری برای موفقیت این تیم انجام دهم.
 


Page Generated in 0/0056 sec