عضو انجمن حسابداران رسمی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای رشد قیمت سهام شرکتهای خودرویی و بانکها پس از توافق برجام وجود نداشته، تصریح کرد: در اینکه قیمت سهام خودروییها در ماههای گذشته به طور حبابی بالارفته، شکی نیست. اسماعیل غلامی، معاون سابق سازمان خصوصیسازی در گفتوگو با فارس خالی شدن حباب قیمتها در گروههای خودروسازی را دلیل اصلی افت نماگرهای بورس اعلام کرد و افزود: در دیماه 94 سهام برخی شرکتها از جمله خودروییها و برخی صنایع وابسته به این گروه با حباب قیمتی روبهرو شد. وی با بیان اینکه قیمتگذاری سهام بلوکی شرکتهای مجموعه سایپا و گروه بهمن به هیچ وجه متناظر با قیمت بازاری سهام خرد آنها در بازار نیست، اضافه کرد: قیمت بلوکی سهام شرکتهای تابعه این
2 مجموعه خودروساز به تازگی از سوی بنده در حالی محاسبه و مورد قیمتگذاری برای این 2 مجموعه قرار گرفت که بررسیها نشان میدهد رشد قیمت سهام خرد این شرکتها در بازار بیش از حد منطقی افزایش یافته است. به گفته وی، شرکت خودروسازی همچون گروه سایپا که با بیش از 3 هزار میلیارد تومان زیان انباشته در سال قبل روبهرو بوده براساس کدام دلیل و برهان روشنی باید با افزایش قیمت سهام روبهرو باشد؟