printlogo


کد خبر: 156262تاریخ: 1395/1/30 00:00
اصلاح رویه‌ها با محوریت مشتری‌مداری در بیمه نوین

مدیرعامل شرکت بیمه نوین گفت سال 1395 برای شرکت بیمه نوین، ادامه حرکت در مسیر توسعه ظرفیت‌های فنی و انسانی با رشد حداقل 30 درصدی است. حسین کریم‌خان‌‌زند در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت افزود: مبنای عمل و تصمیم‌گیری برای دستیابی به اهداف شرکت، استراتژی‌هایی است که از قبل تدوین شده و در سال جدید روش‌ها و رویه‌های اجرایی همسو با این استراتژی‌ها مورد بازنگری و تغییرات به فراخور تحولات اقتصادی و منطبق با شرایط بازار و صحنه رقابت قرار خواهد گرفت. وی گفت: به‌روز شدن راهکارها، یک قانون در بهبود مستمر و یکی از شاخص‌های کسب و کار است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ تجاری به دلیل نداشتن درک درستی از روند تغییرات، به سرعت از چرخه رقابت حذف شدند. در سال پیش رو نیز ورود همزمان شرکت‌های خارجی و افزایش شرکت‌های داخلی به عرصه رقابت هم هشدار و هم فرصتی برای ماست که با تقویت خود در به‌روز نگه‌داشتن و صرفه‌جویی در وقت و شناسایی راه‌هایی برای ساده کردن و تقویت فرآیندها، توانایی تطبیق خود را افزایش دهیم. کریم‌خان‌زند با اشاره به تعلق و تعهد سازمانی در شرکت بیمه نوین افزود: خوشبختانه فرهنگ سازمانی در این شرکت در سطح بالایی نهادینه شده و الگوی مناسبی از ارتباطات سازمانی در آن جریان دارد. بی‌شک بیمه نوین بخشی از هویت تک‌ تک ما را تشکیل می‌دهد، چرا که موفقیت و رشد آن رابطه مستقیمی با تلاش، انگیزه و خواست ما دارد.


Page Generated in 0/0064 sec