printlogo


کد خبر: 156408تاریخ: 1395/2/4 00:00
اخبار

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد
بدهی 14 هزار میلیاردی
دولت‌ به شهرداری
طبق آخرین گزارش حسابرسی، ۱۴ هزار میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان مبلغ بدهی دولت به شهرداری است. به گزارش مهر، مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به انباشت بدهی‌های دولت‌ها  به شهرداری تهران، افزود: طبق آخرین گزارش حسابرسی، ۱۴ هزار میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان مبلغ بدهی دولت به شهرداری است. شاکری با بیان اینکه در طول روز ۳ تا ۴ میلیون نفر جمعیت در تهران تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: توسعه حمل‌ونقل عمومی بهترین و موثرترین راهکار برای رفت و آمد راحت و سریع مردم است، بنابراین دولت برای تحقق این امر مهم باید با مدیریت شهری همکاری و تعامل لازم را داشته باشد. عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تراکم و ازدحام جمعیت در واگن‌های مترو شایسته مردم  نیست، بیان داشت: این وضعیت و نبود توجه به توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو از سوی دولت، منجر به دلخوری و ناراحتی مردم شده و در نتیجه موجب استفاده از خودروهای شخصی و افزایش آلودگی هوا در تهران می‌شود.

اتمام اعتبار
آرم‌های طرح ترافیک ۹۴
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اعلام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر تکمیل فرآیند صدور آرم‌های طرح ترافیک ۹۵، از پایان اعتبار آرم‌های ۹۴ همزمان با پایان فروردین‌ماه خبر داد و ورود به معابر این طرح از امروز را منوط به داشتن مجوز سال ۹۵ دانست.سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اتمام اعتبار مجوزهای طرح ترافیک سال 94، اظهار داشت: با توجه به اتمام فروردین و اتمام مهلت اعتبار مجوزهای طرح ترافیک سال 94، این مجوزها فاقد اعتبار بوده و خودروهای دارای این مجوز که موفق به دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک برای سال 95 نشدند، از شنبه(امروز) قادر به تردد در معابر این محدوده نخواهند بود. جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به واگذار نشدن بخشی از مجوزهای سال 95 برای تردد در محدوده طرح ترافیک، امکان تمدید اعتبار آرم‌های سال 94 وجود دارد یا خیر؟ به تسنیم گفت: با توجه به اینکه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، تکمیل فرآیند صدور مجوزهای سال 95 را به پلیس اعلام کرده و هیچ درخواستی برای تمدید اعتبار مجوزهای سال 94 نداشته، آرم‌های سال قبل فاقد اعتبار است.


 به گفته حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پزشکان متخصص از طرف بنیاد برای معالجه ایثارگران اعزام می‌شوند و در معاونت بهداشت و درمان بنیاد، مناطق محروم در اولویت اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قرار دارند.
 حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، دبیر ستاد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه باید با فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای احساس نیاز به قرآن را در جامعه ایجاد کرد، گفت: اگر این احساس نیاز ایجاد شود، فعالیت‌های قرآنی مورد استقبال قرار می‌گیرد و قهرمانان قرآنی کشور نیز در جامعه معرفی می‌شوند.
 روح‌الله علیخان‌گرگانی، مدیر زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تدوین نظام برون‌سپاری برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری تهران خبر داد.
 نشست جمع‌بندی راهکارهای پایش پدیده فرونشست ناشی از تغییرات تراز آب زیرزمینی در شهر تهران به همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف تعیین روش مناسب برای پایش پدیده فرونشست برگزار شد.
 محمدرضا صائینی، دبیر چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان از حضور61 کشور به عنوان شرکت‌کننده در این جشنواره خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 اردیبهشت‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به آدرس
www.mentalhealthexhibition.ir
آثار خود را به ثبت برسانند.
 نمایشگاه آثار منتخب سومین سالانه تبادل چاپ دستی تا ۲۲ اردیبهشت‌‌ماه در نگارخانه لاله از ساعت ۹ تا۱۳ و۱۴ تا ۱۹به استثنای ایام تعطیل پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0056 sec