printlogo


کد خبر: 156412تاریخ: 1395/2/4 00:00
2کشته در واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان

گروه اجتماعی: جزئیات سانحه اتوبوس حامل دانش‌آموزان در بازگشت از اردوی مشهد و ماجرای اسیدپاشی به دلیل مزاحمت تلفنی، از مهم‌ترین اخبار حوادث روزهای گذشته است که در این بسته خبری به آن اشاره شده است.
2کشته در واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان
واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان شهرستان شهرکرد در حال عزیمت از مشهدالرضا(ع) 2 کشته و ۴۳ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش مهر، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تربت حیدریه- زاوه عصر پنجشنبه سبب جان باختن 2 سرنشین و مصدوم شدن ۴۳ نفر شد که حال عمومی ۱۰ نفر از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است. رضا مومن، مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت حیدریه در این باره گفت: این حادثه متاسفانه در پل روستای دامسک در محور تربت حیدریه- زاوه رخ داد.
مومن‌زاده افزود: مسافران این اتوبوس را دانش‌آموزان دختر شهرستان شهرکرد تشکیل می‌دادند که در قالب اردوی زیارتی در حال برگشت از مشهد مقدس بودند.
وی بیان داشت: متاسفانه راننده اتوبوس در طول مسیر به اشتباه از محور تربت‌حیدریه- زاوه مسیر خود را انتخاب می‌کند که در نهایت از پل روستای «دامسک» سقوط می‌کند.
اسیدپاشی، پایان مزاحمت تلفنی
چندی پیش ماموران کلانتری 116مولوی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان حادثه اسیدپاشی قرار گرفتند که در بازجویی‌ها انگیزه فرد اسیدپاش پایان دادن به مزاحمت‌های تلفنی مرد مزاحم عنوان شد.
به گزارش تسنیم، مأموران کلانتری 116 مولوی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران، از وقوع یک فقره حادثه اسید‌پاشی باخبر شدند. مأموران بعد از حضور در محل حادثه واقع در خیابان مولوی دریافتند درگیری 2 مرد با پاشیده شدن اسید به صورت یک نفرشان پایان گرفته است. قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره این حادثه گفت: داریوش متهم این پرونده اقدام به پاشیدن اسید روی مردی به نام تقی کرده که این فرد از ناحیه صورت مصدوم شده است. وی افزود: مصدوم به بیمارستان شهید مطهری منتقل و متهم هم توسط مأموران پلیس دستگیر شد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم درباره  انگیزه‌اش از پاشیدن اسید به صورت تقی مدعی شد مصدوم برای وی مزاحمت تلفنی ایجاد کرده بود.


Page Generated in 0/0064 sec