printlogo


کد خبر: 156427تاریخ: 1395/2/4 00:00
اخبار

حنیف راست نمی‌گوید یا استقلال؟
حنیف عمران‌زاده از لیست 18 نفره استقلال برای بازی برابر فولاد خط خورده است اما دلیل این اتفاق چیست؟ در شرایطی که دیروز باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر داد که حنیف عمران‌زاده به دلیل بی‌انضباطی و بی‌انگیزگی از استقلال کنار گذاشته شده است و تا تعیین تکلیفش توسط باشگاه حتی حق حضور در تمرینات استقلال را هم ندارد اما مدافع استقلال این مساله را کاملا رد می‌کند. عمران‌زاده می‌گوید هیچ‌گونه بی‌انضباطی نداشته و خودش از پرویز مظلومی خواهش کرده او را از ترکیب استقلال کنار بگذارد. این در حالی است که در خبری که در سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شده، آمده است که پرویز مظلومی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است تا با او برخورد شود و تصمیمات لازم درباره بی‌انضباطی او گرفته شود. عمران‌زاده در واکنش به کنار گذاشته شدن از اردوی استقلال برای بازی حساس برابر فولاد که ساعت 20:15 دقیقه روز جمعه برگزار می‌شود، در صحبت‌های کاملا متضاد با با بیانیه باشگاه استقلال، افزوده است: «بعد از شکست مقابل پرسپولیس در داربی در ابتدای هفته و فوت ناگهانی مهرداد اولادی عزیز این مساله در روحیه من خیلی تاثیر گذاشت. نه بی انضباطی کردم و نه بی‌انگیزه هستم. من فقط به دلیل مشکلات روحی که دارم امروز از سرمربی تیم خواستم در اردو حاضر نباشم تا با کمی استراحت به شرایط ایده‌آل گذشته بازگردم». جالب اینکه این اظهارنظر عمران‌زاده در شرایطی در صفحه رسمی او در اینستاگرام منتشر می‌شود که هنوز خبر باشگاه استقلال روی وبسایت رسمی این باشگاه قرار دارد. با این حساب، باید فرض را بر این بگیریم که یا باشگاه استقلال دروغ می‌گوید یا حنیف عمران‌زاده، چرا که ادعاهای مدافع آبی‌پوشان و باشگاه استقلال کاملا با هم در تناقض است.

کی‌روش: این بارسا مثل رئال من نیست
سرمربی پیشین رئال‌مادرید معتقد است نمی‌توان بارسای کنونی را با تیم او در سال 2004 مقایسه کرد. کارلوس کی‌روش در فصل 4-2003 هنگام هدایت رئال‌مادرید 8 امتیاز را از دست داد و از صدر به جایگاه چهارم سقوط کرد. والنسیای رافائل بنیتس از این فرصت بهره برد و قهرمان شد. سرمربی پیشین رئال‌مادرید در گفت‌وگو با برنامه El Partido شباهت‌های مادرید آن زمان با بارسلونای کنونی را آنالیز کرد. کی‌روش گفت: تیم ما پیش از شکست برابر ساراگوسا در فینال کوپا دل ری نزول نکرد. این اتفاق از قبل و اوایل فصل رخ داد. با توجه به تیمی که داشتیم، فاصله 8 امتیازی با والنسیا معجزه‌آسا بود. او در ادامه اظهار کرد: نمی‌توان تیم ما را با بارسلونای کنونی مقایسه کرد. آنها بازیکنان با تجربه‌ای هستند. موضوعات منفی نباید روی بازیکنان سطح بالای بارسا تاثیرگذار باشد. این سرمربی پرتغالی افزود: بارسلونا همانطور که ما فرناندو مورینتس را به موناکو فروختیم، لوییس سوارس را از دست نداده است. همچنین همچون مادرید که کلود ماکه‌له‌له را به چلسی داد، سرخیو بوسکتس را
نفروخته است.

چه کسی به اولادی سیلی زد؟
جام‌جم ورزشی نوشت:  حالا همه از خاطرات مهرداد اولادی می‌گویند و اینکه چقدر او را دوست داشتند. اینکه مهرداد اولادی چه قلب بزرگی داشت و چه بازیکن بزرگی در فوتبال بود. یکی از کسانی که این روزها از مرحوم اولادی خاطره زیاد دارد کسی نیست جز علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس، چهره‌ای که اکنون بازیگر شده است. انصاریان در میان تمام خاطراتی که از اولادی تعریف می‌کند یکی را از قلم انداخته... همان روزهایی که او بشدت مراقب پسر علی پروین یعنی محمد بود و با اینکه تفاوت سنی آشکاری با محمد داشت اما بسیار با او صمیمی شده بود. آن روزها مهرداد اولادی به تازگی به شهرت رسیده بود و به نظر علی پروین، سرمربی وقت پرسپولیس کمی سر به هوا و البته بی‌انضباط شده بود. پروین برای تنبیه کردن اولادی روش خاصی را در نظر می‌گیرد... در یکی از تمرینات پرسپولیس محمد که آن روزها نوجوانی 16 ساله بود روی پای اولادی تکل بدی می‌رود. مهرداد به او شدیدا اعتراض می‌کند و علی انصاریان وارد معرکه می‌شود. او به طرفداری از محمد پروین سیلی محکمی به گوش اولادی می‌نوازد. این تنبیهی از پیش در نظر گرفته شده برای بازیکنی به نام مهرداد اولادی بود که کمی بی‌انضباطی می‌کرد. چقدر خوب که انصاریان از آن خاطره سیلی خود در میان تمام تعریف و تمجیدهای کنونی‌اش از مهرداد اولادی یادی کند!


Page Generated in 0/0054 sec