printlogo


کد خبر: 156428تاریخ: 1395/2/4 00:00
انتخابات

حمایت 3 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال از کی‌روش
هر 3 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارات خود از کی‌روش دفاع کردند. طبیعی است در چنین شرایطی ادامه حضور کی‌روش در تیم‌ملی محتمل‌تر از رفتن او باشد. هر چند سرمربی تیم‌ملی ماندن خود را منوط به ایجاد امکانات برای تیم‌ملی دانسته نه حمایت مصاحبه‌ای رئیس آتی فدراسیون فوتبال از خویش.
محمدی: کی‌روش کلاس آموزشی بگذارد
عزیز محمدی که یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است درباره ادامه همکاری با کی‌روش می‌گوید: باید دانش روز جهان را به ایران بیاوریم که حضور کی‌روش در همین راستا است. کی‌روش باید حفظ شود. حال که کی‌روش خواهد ماند می‌توانیم از دانش وی استفاده کنیم؛ چرا هیچ‌گاه کلاس آموزشی توسط او برگزار نکردیم، باید این جور کارها در آینده انجام شود. بعد از جام ملت‌ها کی‌روش تحول خوبی در جوانگرایی ایجاد کرد و با جسارت خاصی جوانانی مثل سردار آزمون و دیگر پدیده‌ها را به تیم‌ملی آورد. در نهایت باید تلاش کنیم تیم‌ملی در فضایی آرام به کارش ادامه دهد.
آجورلو: کارشناسان به کی‌روش نمره قبولی دادند
سردار آجورلو هم نظر مثبتی درباره کی‌روش دارد و صحبت‌های خود را اینگونه آغاز می‌کند: آمدن کی‌روش به ایران کار خوبی بود که توسط دوستان خوبم در فدراسیون فعلی انجام شد و نباید در امور مستطیل سبز و ارنج تیم او دخالت کرد بلکه خواسته‌های وی را برآورده کنیم؛ اگر بعد از 37 سال زمین تمرین درستی نداریم مشکل مربی نیست. من بازی تیم‌ملی مقابل آرژانتین در جام جهانی برزیل را دیدم و همه کارشناسان به او نمره قبولی دادند. باید از کی‌روش دفاع شود.
تاج: من در آوردن کی‌روش نقش داشتم
مهدی تاج خود را در آوردن کی‌روش به ایران سهیم می‌داند و می‌گوید: من در آوردن کی‌روش نقش داشتم و الان 7 سال است که با وی کار می‌کنم. کی‌روش هیچ‌گاه درخواستی غیرمعقول نداشته و همواره درباره امکانات اولیه تیم‌ملی از ما درخواست‌هایی داشته است. اگر ما در حال ایجاد سازمان تیم‌های ملی هستیم به خاطر این است که از دانش‌ وی در رده‌های پایه هم استفاده کنیم. البته کی‌روش خواهد ماند و به کار خود ادامه خواهد داد. در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم وی از کی‌روش حمایت کرد و گفت ما خواهان ماندن او در تیم‌ملی هستیم و هر کاری که از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم. در حال حاضر تعامل خوبی بین تیم‌ملی و باشگاه‌ها وجود دارد و این در  مجموع به نفع خانواده فوتبال است.


بنا و تصمیمی مهم برای امید طلا در ریو
صبح دیروز حمید سوریان برای سومین‌بار متوالی شانس حضور در المپیک را از دست داد و تنها یک شانس دیگر برای او و وزن اول کشتی فرنگی ایران باقی مانده است تا در ریو حضور پیدا کند. سوریان در رقابت‌های گزینشی المپیک در مغولستان ابتدا آمویان ارمنستانی را با نتیجه
۷ بر ۴ شکست داد تا در دور دوم به مصاف ایوو آنگلوف بلغار و دارنده مدال طلای جهان و اروپا در سال ۲۰۱۳ برود. او در حالی که یک دقیقه به پایان مبارزه مانده بود ۴ بر ۲ از حریف پیش بود اما 7 امتیاز به حریف بلغار داد تا در نهایت نتیجه این مبارزه ۹ بر ۴ به سود آنگلوف شود. شهریورماه سال گذشته در حالی که احد پازاج سرمربیگری تیم‌ملی را برعهده داشت، سوریان در مسابقات جهانی لاس وگاس شرکت کرد و در حالی که این شانس را داشت تا در بین ۶ نفر نخست قرار گیرد و راهی المپیک شود اما با ارائه یک نمایش دور از انتظار از این رقابت‌ها کنار رفت. مسابقات گزینشی قزاقستان دومین میدانی بود که سوریان این‌بار با سرمربیگری محمد بنا در آن شرکت کرد اما باز هم با ارائه یک نمایش بد در دور نخست مقابل نماینده ژاپن شکست خورد و برای دومین‌بار از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند. حالا ایران برای کسب سهمیه وزن 59 کیلوگرم المپیک تنها یک شانس دیگر دارد و آن هم مسابقات انتخابی در استانبول است. این مسابقات ماه آینده برگزار می‌شود و همین مساله کار بنا را سخت خواهد کرد، چرا که وزن کم کردن‌های
پی در پی سوریان دلیلی شد تا او در یک دقیقه 7 امتیاز به حریف بلغار بدهد و بازی برده را با باخت عوض کند. در طرف دیگر سامان عبدولی آماده و منتظر فرصتی است تا هم خودی نشان دهد و هم سهمیه سبک‌وزن در ریو را زنده کند. المپیک لندن هم کشتی فرنگی ایران در وزن 74 کیلوگرم نماینده‌ای نداشت و با یک وزن کمتر نسبت به کشتی آزاد راهی بزرگ‌ترین رویداد جهان شد، اتفاقی که امیدوار بودند برای ریو نیفتد اما حالا وزن 59 کیلوگرم، وزنی که تمام امیدهای طلا برای آن متصور بود برای کسب سهمیه با چالش سختی روبه‌رو است.
 


Page Generated in 0/0049 sec