printlogo


کد خبر: 156472تاریخ: 1395/2/5 00:00
اخبار

کوهپیمایی بانوان ارتشی در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
بیش از 200 بانوی ارتشی به منظور گرامیداشت روز ارتش و سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی، به ارتفاعات کلکچال صعود کردند.  به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ادامه برنامه‌های ویژه سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ارتش و برای گرامیداشت مقام شهدا بویژه امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، بیش از 200 تن از بانوان ارتشی و خانواده‌های ارتشیان از یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتفاعات کلکچال تهران صعود کردند. زهره پورکند، رئیس هیات بانوان آجا در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.

خوش‌خدمتی اماراتی‌ها
برای آل‌سعود
رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد مذاکراتی را با همتای عراقی‌اش برای انتخاب نکردن ایران به‌عنوان میزبان بازی‌های این تیم در انتخابی جام‌جهانی 2018 آغاز کرده است. به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال عراق در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه به خاطر محرومیت از سوی فیفا نمی‌تواند در خاک خود میزبان حریفان باشد. به همین خاطر آنها ایران را به‌عنوان میزبان بازی‌های خود معرفی کردند که این با مخالفت سعودی‌ها همراه شد.  فدراسیون فوتبال عراق اصرار دارد بازی‌های این کشور به میزبانی ایران برگزار شود. این در حالی است که عربستان تاکید دارد در هر کشوری غیر از ایران به میدان خواهد رفت. اصرار فدراسیون فوتبال عراق برای بازی کردن در ایران، سعودی‌ها را بشدت نگران کرده است، چراکه آنها تاکید دارند به هیچ وجه در خاک ایران به میدان نخواهند رفت.  از سوی دیگر عراق هم می‌خواهد بر خواسته خود برای بازی کردن در ایران ادامه دهد و حتی درخواست رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده است.  سایت السعودیه تودی نوشت: یوسف السرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات مذاکرات خود را با عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق شروع کرده و تلاش می‌کند او را برای عدم انتخاب ایران به عنوان میزبان بازی‌های خود در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه متقاعد کند تا شرایط، آن‌گونه که سعودی‌ها می‌خواهند بشود.  رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد مذاکرات با همتای عراقی در فضای آرام و به دور از تشنج پیش می‌رود و دو طرف به دنبال رسیدن به راه‌حل خوب و مناسب هستند. تیم‌ملی فوتبال امارات در گروه دو با تیم‌های عراق، عربستان، ژاپن، استرالیا و تایلند همگروه است و در نخستین دیدار خود به مصاف ژاپن خواهد رفت.  

۹ خرداد نمی‌توانیم با استقلال
بازی کنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: آقایان تضمین بدهند که اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در فینال جام حذفی رخ ندهد. سعید آذری درباره اینکه نگران تکرار اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز در فینال جام حذفی در خرمشهر نیست، گفت: من به این مساله فکر نکرده‌ام اما اگر بگویم نگران نیستم دروغ گفته‌ام. سازمان لیگ و آقایان برگزار کننده فینال جام حذفی باید در این باره اظهارنظر کنند و تضمین بدهند که اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس در فینال جام حذفی رخ نمی‌دهد. ما 3 بازی مهم در روزهای 15 اردیبهشت، 29 اردیبهشت و 5 خرداد داریم بنابراین تیم خسته‌ای را روز 9 خرداد به فینال جام حذفی نمی‌بریم.  

عابدینی: کفاشیان انتخابات را برگزار نمی‌کند
تکلیف برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان در گرو سرنوشت درگیری فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان است. امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار شفقنا ورزشی، با اشاره به اینکه علی کفاشیان تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان تکلیف اساسنامه‌ای را که قرار است انتخابات طبق آن برگزار شود مشخص نکند، قصد ندارد انتخابات آتی فدراسیون فوتبال را برگزار کند، گفت: علت اینکه قرار است بدون تعیین اساسنامه مورد نظر انتخابات برگزار شود مشخص نیست! مگر نه اینکه ایراد وارد کردند و گفتند اساسنامه غیرقانونی است و به تصویب هیات دولت نرسیده است، پس چگونه می‌خواهند بدون تصویب اساسنامه انتخابات را برگزار کنند؟ وی با بیان اینکه کفاشیان عنوان کرده با این شرایط و تا زمانی که اساسنامه مورد نظر تصویب نشود انتخابات پیش رو را برگزار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: کفاشیان می‌گوید وزارت ورزش تعیین کند که ما با کدام اساسنامه انتخابات را برگزار کنیم؟ کدام اساسنامه به تصویب هیات دولت رسیده تا ملاک برگزاری انتخابات شود؟
 


Page Generated in 0/0055 sec