printlogo


کد خبر: 156534تاریخ: 1395/2/6 00:00
اخبار

سامان عبدولی: این‌بار نوبت من است
فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم ایران با بیان اینکه این‌بار نوبت اوست که به مسابقات گزینشی در ترکیه اعزام شود، گفت: سهمیه المپیک را می‌گیرم و پس از آن نیز در المپیک حاضر خواهم شد. سامان عبدولی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود پس از پایان اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: خدا را شکر از وضعیت روحی و بدنی بسیار خوبی برخوردارم و آماده‌ام تا اگر کادر فنی تیم‌ملی صلاح بداند در مسابقات گزینشی المپیک در ترکیه شرکت کنم. دارنده مدال نقره آسیا درباره اظهارنظر حسین ملاقاسمی مبنی بر اینکه به طور قطع حمید سوریان برای چهارمین مرتبه به رقابت‌های گزینشی در ترکیه اعزام خواهد شد، گفت: ابتدا بگویم من واقعا از شکست سوریان در مسابقات اخیر ناراحت شدم چرا که او پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران و طلایه‌دار کشتی فرنگی ایران در جهان است. در این مدت همیشه برای حمید دعا کردم تا بتواند سهمیه المپیک را بگیرد اما وقتی حکمت نباشد هیچ کاری نمی‌توان کرد. قسم می‌خورم من هیچ‌وقت دوست ندارم کسی شکست بخورد تا  من پیشرفت کنم. سوریان 7 طلای جهان و المپیک را در اختیار دارد و هوش و ذکاوت و مهارت‌های فنی او در جهان زبانزد است اما دیگر 33 سال سن دارد. این‌بار دیگر نوبت من است که به مسابقات گزینشی بروم و از حقم نمی‌گذرم.

توضیح درباره بیانیه علیه کی‌روش
 باشگاه استقلال بیانیه‌ای را پیرامون برخی حواشی منتشر شده در تمرین آبی‌پوشان صادر کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی انتشار برخی شایعات مبنی بر بیانیه‌خوانی علیه سرمربی تیم‌ملی در تمرین آبی‌پوشان، باشگاه استقلال بیانیه‌ای را در این‌باره صادر کرد. متین این بیانیه به شرح زیر است: در پی انتشار خبری در یکی از رسانه‌ها مبنی بر انتشار بیانیه‌ای علیه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی در محل تمرین آبی‌پوشان، به این وسیله اعلام می‌شود هیچ بیانیه‌ای درباره سرمربی محترم تیم‌ملی در محل تمرین استقلال نوشته، خوانده یا منتشر نشد و تنها یک برگ کاغذ که اظهارنظر شخصی یک هوادار بود، وجود داشت که بلافاصله هم توسط مسؤولان تیم جمع‌آوری شد. باشگاه استقلال اعلام می‌کند با تیم‌ملی تعامل لازم را داشته و برای کارلوس کی‌روش سرمربی محترم آن نیز احترام کامل قائل است.

گل انصاری‌فرد زیباترین گل فصل لیگ یونان
گل کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس به پائوک به‌عنوان زیباترین گل لیگ یونان در فصل گذشته انتخاب شد. سایت معتبر NOVASPORTS در یک نظرسنجی از کاربرانش خواست تا زیباترین گل فصل لیگ یونان را انتخاب کنند. در این نظرسنجی گل‌های 2 بازیکن آاک و 3 بازیکن از ایراکلیس، المپیاکوس و پاناتینایکوس هم قرار داشتند، ولی در نهایت گل انصاری‌فرد به‌عنوان زیباترین گل انتخاب شد. مهاجم ایرانی پانیونیوس قرار است فردا در یک برنامه تلویزیونی در کانال NOVASPORT شرکت کند تا درباره فصلی که در لیگ یونان پشت‌سر گذاشت به سوالات مجریان و کارشناسان این برنامه پاسخ دهد.

محرومیت یک تا ۲ ساله
 در انتظار ساخو
مدافع لیورپول به‌دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه تست دوپینگش، ممکن است تا 2 سال از حضور در میادین محروم شود.
به نقل از نشریه میرر، مامادو ساخو به‌دلیل مثبت شدن نتیجه تست دوپینگش با 12 ماه محرومیت مواجه خواهد شد، اما احتمال دارد مدت محرومیت او تا 2 سال هم افزایش پیدا کند. باشگاه لیورپول روز شنبه اعلام کرد مدافع میانی فرانسوی‌اش به‌دلیل تخطی از قوانین مربوط به استفاده از مواد نیروزا از سوی یوفا تحت بازجویی قرار گرفته است. به نوشته میرر، ساخو پس از پیروزی ماه گذشته لیورپول برابر منچستریونایتد در لیگ اروپا، تست دوپینگ داده و نتیجه همان تست بوده که اکنون مثبت اعلام شده است.در نمونه تست دوپینگ ساخو نشانه‌هایی از مصرف شدن یک داروی چربی‌سوز ممنوعه توسط این بازیکن فرانسوی وجود دارد، اما یک نمونه دیگر هم از وی گرفته شده است و تا زمان مشخص شدن نتیجه آن، کادر لیورپول ترجیح داده است ساخو را در ترکیب این تیم قرار ندهد. ساخوی 26 ساله در صورت اثبات شدن تخلفش برای استفاده از چربی‌سوز با آگاهی از ممنوع بودن مصرف آن، ممکن است تا 2 سال از حضور در تمام رویدادهای فوتبال محروم شود، اگرچه در موارد مشابه پیشین، برای افراد متخلف از 6 تا 12 ماه محرومیت در نظر گرفته شده است که حتی چنین مجازاتی هم ساخو را از حضور در یورو 2016 محروم می‌کند.
 


Page Generated in 0/0059 sec