printlogo


کد خبر: 156586تاریخ: 1395/2/7 00:00
اخبار

پرسپولیس به دنبال حضور در جام باشگاه‌های جهان
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هدف این تیم در 2 سال آینده حضور در جام باشگاه‌های جهان است. علی‌اکبر طاهری درباره انعقاد قرارداد 2 ساله با برانکو ایوانکوویچ و نقشه راه این تیم عنوان کرد: وجود برانکو از نظر شخصی و فنی شرایط خاصی را برای پرسپولیس ایجاد کرده هرچند در اوایل فصل با مشکلاتی به دلیل کسب نتیجه همراه بودیم اما پس از آن با گذشت زمان شرایط برایمان تغییر کرد هرچند هادی نوروزی کاپیتان خود را نیز از دست دادیم و شوک دیگری به ما وارد شد. وی ادامه داد: ما توانستیم کار را به خوبی پیش ببریم و امیدواریم در سه هفته پایانی هواداران حمایت خود را از پرسپولیس دریغ نکنند.وی درباره اینکه هدف‌گذاری پرسپولیس برای دو سال آینده چیست؟ گفت: ما از برانکو قول گرفته‌ایم تا تیم به فینال جام باشگاه‌های جهان برود و به همین دلیل قراردادی 2 ساله را با او امضا کرده‌ایم. علاوه بر این در بحث تیم‌های پایه نیز صحبت‌های مفصلی را با برانکو انجام داده‌ایم.سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه سرخپوشان با 6 پرونده شکایت از طرف فیفا که مربوط به سنوات گذشته بود مواجه بودند، تصریح کرد: در شرایطی این کار را پیش بردیم که در 3-2 ماه حکم‌های قطعی صادر می‌شد و احتمال کسر امتیاز داشتیم اما خدا را شکر توانستیم کار را به خوبی مدیریت کنیم.

کار سخت مظلومی برای انتخاب لیست 18نفره
با رفع مصدومیت بازیکنان استقلال سرمربی این تیم کار سختی را برای انتخاب لیست 18 نفره تیمش دارد. در بازی با فولاد محسن کریمی، میثم مجیدی و علیرضا رمضانی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و البته یعقوب کریمی و پروپیچ هم به دلیل محرومیت نتوانستند استقلال را همراهی کنند، بازیکنانی که می‌توانند در بازی با سایپا تیم‌شان را همراهی کنند. استقلال برای بازی با سایپا تنها روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت و البته حنیف عمران‌زاده را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار نخواهد داشت و سایر بازیکنان این تیم آماده نبرد حساس هفته هستند. این موضوع بی‌تردید کار مظلومی را برای انتخاب لیست 18 نفره تیمش و البته انتخاب ترکیب اصلی سخت می‌کند.

اعتماد دوباره بنا به سوریان
سرپرست تیم‌ملی کشتی فرنگی از اعزام حمید سوریان به آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک در استانبول خبر داد. حسام‌الدین جعفری در پاسخ به این سوال که کدام یک از فرنگی‌کاران وزن 59 کیلوگرم ایران به آخرین گزینشی المپیک در استانبول ترکیه که قرار است 10 روز دیگر برگزار شود اعزام می‌شوند، اظهار کرد: براساس پیشنهاد محمد بنا، سرمربی تیم کشتی فرنگی، حمید سوریان دوباره به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد البته 4 فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم از امروز به اردوی تیم‌ملی خواهند آمد و ان‌شاءالله در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد. سرپرست تیم‌ملی کشتی‌فرنگی درباره حضور حمید سوریان در این رقابت‌ها برای سومین مرتبه طی 2 ماه اخیر و اینکه کاهش وزن می‌تواند بر عملکرد وی تاثیر مخرب بگذارد، خاطرنشان کرد: سوریان یک نابغه است. حال مقداری دچار اینگونه مسائل شده. او در مغلوستان هم کشتی‌های خیلی خوبی گرفت و مقابل رومن آمویان کشتی‌گیر نامدار جهان از ارمنستان به برتری رسید. سوریان در کشتی دوم مقابل حریف بلغار یک مقدار کم آورد اما با این حال به اعتقاد من بهترین کسی که می‌تواند سهمیه این وزن برای حضور در المپیک را بگیرد حمید سوریان است. وی افزود: در اینگونه مواقع کارشناسان و رسانه‌ها باید کمک کنند کسی که زمین خورده را بلند کنیم نه اینکه با طرح مسائل تخریبی روحیه این جوان را خراب کنیم. جعفری درباره اینکه چرا به عبدولی اجازه حضور در رقابت‌های کسب سهمیه داده نمی‌شود، گفت: عبدولی شرایط خاصی دارد، چراکه از ناحیه ناف عمل جراحی انجام داده و ما نتوانستیم به همین علت از او استفاده کنیم. مطمئناً بنا و کادر فنی تیم‌ملی بهترین تصمیم ممکن را در این رابطه خواهند گرفت.


Page Generated in 0/0052 sec