printlogo


کد خبر: 156604تاریخ: 1395/2/7 00:00
رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات

 بررسی‌های به عمل آمده در رابطه با خدمات قابل ارائه روی سامانه اینترنت بانک صادرات ایران بیانگر استقبال گسترده فعالان اقتصادی، بازرگانان و تجار از خدمت «مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتری» است. این بانک در جهت پاسخگویی بیشتر به نیاز مشتریان، توسعه خدمات نوین بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است و در این راستا خدمت «مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتری» از طریق سامانه اینترنت بانک را در ماه‌های پایانی سال٩٤ راه‌اندازی کرده که آمارهای عملکردی در این رابطه حاکی از اقبال مشترکان سامانه بانکداری اینترنتی از این خدمت است. بر این مبنا مشترکان سامانه یاد شده می‌توانند از وضعیت تسهیلاتی که از بانک متبوع دریافت کرده‌اند یا وضعیت تسهیلاتی که ضمانت آن را عهده دار شده‌اند آگاهی یابند. مشتریان در این خدمت می‌توانند صورتحساب تسهیلات، گزارش تعهدات غیرمستقیم، گزارش اخطاریه‌های تسهیلات خود و اخطاریه‌های تعهدات غیرمستقیم، لیست ضمانتنامه‌ها و... را مشاهده کنند. همچنین بانک یادشده در جهت بهره‌مندی شرکت‌ها سامانه بانکداری ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک راه‌اندازی کرده که طی آن شخص حقوقی می‌تواند ضمن معرفی فرد مورد نظر به عنوان «مدیر تراکنش» به بانک این امکان را فراهم کند که مدیر تراکنش با استفاده از دستگاه رمز یاب ویژه خود همه تراکنش‌های مالی حساب مورد نظر را از طریق اینترنت بانک تعریف و مدیریت کند که این عملیات برای صاحبان امضا قابل دریافت و رویت است.
 


Page Generated in 0/0075 sec