printlogo


کد خبر: 156605تاریخ: 1395/2/7 00:00
گلستان

شهرک صنعتی جدیدی در استان گلستان راه‌اندازی نمی‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: شهرک‌های صنعتی جدید در این استان راه‌اندازی نخواهد شد.  حجت‌الله خلیل‌زاده در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران این شرکت و واحدهای صنعتی شهرک صنعتی گرگان ۲ اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی و حمایت از صنایع کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اولویت شرکت در سال جاری است. هم‌اکنون ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی در استان گلستان وجود دارد که بالغ بر ۶۴۴ واحد صنعتی در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیده است. وی افزود: برنامه این شرکت برای استقرار صنایع جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طریق توسعه شهرک‌های صنعتی دنبال می‌شود که در این‌باره توسعه شهرک صنعتی گنبد و علی‌آباد در دستور کار قرار دارد. خلیل‌زاده یادآور شد: نگاه شرکت بر این است که تلاش مضاعفی را برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌کارگیرد که تحقق این امر نیازمند تعامل و همراهی همه بخش‌هاست.

تمدید مهلت واگذاری واحدهای مسکن‌مهر فاقد متقاضی در گلستان
مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه‌وشهرسازی گلستان از آمادگی برای واگذاری 215 پروژه مسکن‌مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد و گفت: متقاضیان تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 95 می‌توانند با تکمیل و ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام این واحدها اقدام کنند.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان گلستان، «محمود تیموری» در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل، افزود: این واحدها شامل192 پروژه خودمالکی و 23 پروژه دولتی در قالب تفاهمنامه سه‌جانبه و اجاره 99 ساله است. به گفته وی، اداره کل راه‌وشهرسازی استان گلستان در اجرای دستورالعمل اجرایی تبصره «3» الحاقی به بند «2» ماده «1» آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن موضوع تصویبنامه سال 94 هیات محترم وزیران، واحدهای مسکن‌مهر ساخته شده یا در دست احداث را جهت ثبت‌نام متقاضیان واجدشرایط، معرفی و اعلام کرده است.


Page Generated in 0/0053 sec