printlogo


کد خبر: 156666تاریخ: 1395/2/8 00:00
اخبار

افزایش بیش از 3 برابری تسهیلات ازدواج عملیاتی نیست
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: افزایش 3 برابری تسهیلات ازدواج در بودجه 1395 با توجه به منابع محدود قرض‌الحسنه بانک‌ها نمی‌تواند عملیاتی شود برای اینکه بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات یادشده، منابع مالی محدودی دارند. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عبدالناصر همتی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری تاکید کرد: مصوبه اخیر مجلس درباره افزایش تسهیلات ازدواج کارشناسی نبود که به یکباره پیشنهاد و بلافاصله تصویب شد و تسهیلات ازدواج 330 درصد افزایش یافت. وی گفت: البته ما خوشحال هستیم از اینکه مردم عزیز بتوانند جهت امر خیر ازدواج مبالغ بالاتری را دریافت کنند ولی به هر حال باید منابع مالی این کار نیز بررسی شود. رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها افزود: از سال گذشته تاکنون مبلغ
500 میلیارد تومان از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها کاهش یافته است. در 7 سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به 7 میلیون و 600 هزار نفر پرداخت شده و هم‌اکنون نیز 450 هزار تقاضا در سامانه بانک مرکزی ثبت‌ شده که از این تعداد 150 هزار تقاضا مربوط به بانک ملی ایران است.


دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 50001 توسط شرکت گاز لرستان
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از موفقیت شرکت گاز استان در دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 50001 خبر داد. حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی اظهار داشت: از سال 93 و با توجه به ضرورتی که در بهبود عملکرد این شرکت احساس شد در این باره اقدامات لازم صورت گرفت. وی گفت: هدف از این استاندارد توانمندسازی شرکت به استقرار سیستم‌ها و فرآیندهای لازم برای بهبود عملکرد انرژی شامل کارآیی، بهره‌برداری و مصرف انرژی است که با پیاده‌سازی این استاندارد بین‌المللی کاهش تصاعد گازهای گلخانه‌ای و دیگر پیامدهای زیست‌محیطی و کاهش هزینه انرژی از طریق مدیریت سیستماتیک انرژی حاصل می‌شود.


Page Generated in 0/0059 sec