printlogo


کد خبر: 156709تاریخ: 1395/2/9 00:00
اخبار

قلعه‌نویی: دهان آدم‌های کوچک همیشه باز است
سرمربی تراکتورسازی از سخنانی که کادر فنی و مدیران باشگاه استقلال علیه او به زبان می‌آورند بسیار خشمگین است و پاسخ تندی به انتقادهای آنها داد. به گزارش شفقنا ورزشی، شرایط برای استقلال بعد از شکست سنگین در داربی بسیار سخت شد و فضای این تیم به هم ریخت. هواداران از عملکرد تیم محبوب خود در داربی بسیار خشمگین بودند و تمرین نخست این تیم به آشوب کشیده شد تا جایی که با فرزاد مجیدی، سرپرست تیم برخورد تندی شد همچنانکه علیه پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده هم شعار «حیا کن، رها کن» سر داده شد. هم مجیدی و هم پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده واکنشی مشابه به اتفاقات اخیر استقلال بویژه بعد از داربی و دیدار برابر فولاد نشان دادند. آنها از دست‌های پشت‌پرده سخن به میان آوردند، هر چند از اسم خاص حرف نزدند اما برای همه کاملا روشن است که مخاطب آنها تنها یک نفر است و او کسی جز امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی تبریز نیست. به نظر می‌رسد جنگ بین امیر قلعه‌نویی و کادر فنی استقلال تازه شروع شده است و سرمربی تراکتورسازی به سیم آخر زد و سخنان تندی را علیه کادر فنی استقلال بر زبان آورد. قلعه‌نویی در گفت‌وگویی که داشت، گفت: به این آدم‌های دایی جان ناپلئونی باید خندید. دهان آدم‌های کوچک همیشه باز است. 26 هفته صدرنشین بودند و به فینال جام حذفی هم راه پیدا کردند اما خبری از قلعه‌نویی نبود، به محض اینکه باختند یاد من کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق:
حرف همه ما یکی است  تنها بازی در ایران
رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد همه در این کشور موافق برگزاری بازی در ایران هستند و از خواسته خود کوتاه نمی‌آیند. به نقل از سایت عربی کوره، با وجود آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین‌المللی فوتبال با درخواست عراق برای برگزاری بازی‌های این کشور در انتخابی جام‌جهانی در ایران مخالفت کرده‌اند و با وجود آنکه کشورهای عربی دیگر مثل امارات حمایت خود را از سعودی‌ها اعلام کرده‌اند اما فدراسیون فوتبال عراق همچنان اصرار دارد بازی‌های این کشور در ایران برگزار شود. عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق در جدیدترین اظهارات خود دیروز در تلویزیون عراق گفت: همه ما در عراق از وزارت ورزش گرفته تا کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اصرار داریم ایران بهترین مکان برای میزبانی بازی‌های ما است. ایران همسایه ما است و هواداران به راحتی می‌توانند خود را به ورزشگاه برسانند. هزینه‌های سفر به ایران کم است و با توجه به آنکه عراقی‌های زیادی هم در ایران زندگی می‌کنند، اصرار داریم این کشور را به عنوان میزبان خود انتخاب کنیم. با وجود آنکه فدراسیون فوتبال عراق اصرار دارد بازی‌های این کشور در ایران برگزار شود اما عربستان سعودی دست به هر کاری می‌زند تا عراقی‌ها را راضی کند کشور دیگری را به عنوان میزبان خود انتخاب کنند. آنها حتی اعلام کرده‌اند همه هزینه‌های میزبانی عراق را در هر کشور دیگری به جز ایران پرداخت می‌کنند. تاکنون عراقی‌ها برابر وسوسه‌های سعودی‌ها مقاومت کرده‌اند اما قرار است در جلسه‌ای که امروز در قطر برگزار می‌شود کشورهای عربی بویژه عربستان و عراق با هم در این زمینه
صحبت کنند.

اعتراف داور ایتالیایی درباره حذف بارسا
نیکولا ریتزولی به اشتباه خود در بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید اعتراف کرد. به نقل از مارکا، در دیدار برگشت 2 تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توپ در محوطه جریمه به دست گابی برخورد کرد اما داور خطا را بیرون محوطه اعلام کرد. نیکولا ریتزولی، داور این بازی در این‌باره به رادیو انکیو اسپورت ایتالیا گفت: متاسفانه 2 پای این مدافع بیرون از محوطه جریمه بود و این موضوع باعث شد به اشتباه بیفتم. اگر تکنولوژی در فوتبال مورد استفاده قرار می‌گرفت، این اشتباه اتفاق نمی‌افتاد. داور ایتالیایی در ادامه اظهار کرد: در چند لحظه اتفاقات اینچنینی می‌افتد و با کمک تکنولوژی می‌توان پیشرفت سریعی در این زمینه داشت. تنها اشتباه من در دقیقه 93 اتفاق افتاد و تا این زمان قضاوت خوبی داشتم. اگر داور ایتالیایی این خطا را پنالتی اعلام می‌کرد و بازیکنان بارسلونا آن را به گل تبدیل می‌کردند، بازی در وقت اضافه ادامه پیدا می‌کرد. اما بارسلونا حذف شد.
 


Page Generated in 0/0068 sec