printlogo


کد خبر: 156759تاریخ: 1395/2/11 00:00
اخبار

وزیر علوم خبر داد
رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در سال95
«رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور در حال نهایی شدن است و تا پایان امسال این طرح به اتمام می‌رسد». محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این مطلب و با اشاره به حمایت وزارت علوم از دانشگاه‌ها در بخش‌های پژوهشی گفت: در قالب تشخیص آزمایشگاه‌های مرکزی تمام دانشگاه‌ها حمایت می‌شوند به طوری که در حال حاضر
120 آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه‌ها وجود دارد که برخی از آنها تکمیل شده و برخی دیگر در حال تکمیل شدن هستند. وی به فارس بیان داشت: طرح رتبه‌بندی دانشگاه‌ها نیز در حال انجام است و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. به گفته فرهادی، پس از رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و معرفی دانشگاه‌های برتر، چگونگی امتیازدهی به دانشگاه‌ها نیز در قالب این رتبه‌بندی‌ها قرار می‌گیرد. فرهادی اظهارداشت: امسال بودجه پژوهشی خوبی پیش‌بینی شده است که امیدواریم این بودجه تخصیص یابد.


  به گفته سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 براساس اولویت برنامه‌های شرکت کنترل ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر نصب سیستم جدید ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز، این طرح در 12 تقاطع سطح منطقه اجرا شد. همچنین محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 از نورپردازی آبنماهای سطح منطقه با هدف تلطیف فضای شهری و زیباسازی بیشتر خبر داد.
  ابوالقاسم خداوردی‌لو، مدیر گروه نشر دیجیتال با اشاره به طرح رتبه‌بندی آثار، محصولات و موسسات فرهنگی گفت: تا انتهای اردیبهشت‌ماه امسال رتبه واحدهای فرهنگی را منتشر خواهیم کرد و این رتبه‌بندی براساس تعداد گواهی ثبت، پروانه انتشار و مجوز تکثیر خواهد بود.
  محسن نوروزیان، دبیر علمی دوازدهمین کنگره سراسری علوم تشریحی ایران از برگزاری این کنگره طی روزهای 15 تا 17 اردیبهشت و در سالن امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
  ناصر امانی، معاون شهردار تهران در واکنش به اظهارات عباس صلاحی نماینده مردم تفرش در مجلس مبنی بر فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت عنوان داشت:
٣٠ درصد مابه‌التفاوت یارانه بلیت اتوبوسرانی، 50 درصد هزینه ساخت مترو و 5/82 درصد سهم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی برعهده دولت است که تاکنون پرداخت نشده است.
  محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در حاشیه جلسه شورای معاونان، شهرداران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران از کتاب مستندنگاری مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهرآفتاب رونمایی کرد.
  حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، دبیر ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به تهیه بسته رسانه‌ای مناسب با نیاز و تشخیص مخاطب در رسانه بر لزوم توجه به جذابیت‌های بصری در مسابقات بین‌المللی قرآن تاکید کرد.
  براساس اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آخرین مهلت ثبت‌نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل‌وچهارمین مسابقات جهانی مهارت- ابوظبی-2017  تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.
  حسین سلمان‌زاده، مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت (ایران هلث) از برگزاری این نمایشگاه با حضور بیش از 600 شرکت و موسسه داخلی و خارجی طی روزهای 26 تا 29 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با نبیه بری رئیس مجلس لبنان و رئیس اتحادیه پارلمان‌های کشورهای عربی دیدار و گفت‌وگو کرد. همچنین به گفته ایرج عربی، مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، پروفسور مهاجر، متخصص درد از کشور آلمان 17 اردیبهشت‌ماه جاری برای ویزیت و درمان خانواده‌های شهدا و جانبازان به ایران سفر می‌کند.
  جواد میرزاقلی، شهردار منطقه 16 با بیان اینکه زیرگذر شهید ضربعلی‌زاده با عبور از زیر خطوط راه‌آهن و مترو خیابان شهید رجایی را به میدان شهید محرم ترک متصل می‌کند از بهره‌برداری از این زیرگذر تا پایان سال جاری خبر داد.


Page Generated in 0/0064 sec