printlogo


کد خبر: 156762تاریخ: 1395/2/11 00:00
اخبار

بازدید شورای شهر از بوستان آزادگان
اعضای کارگروه خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک طی بازدیدی از بوستان آزادگان واقع در میدان امام‌حسین(ع)، مسائل و مشکلات این بوستان را جهت رفع و پیگیری، مورد بازدید قرار دادند. در این بازدید فاضلی رئیس کمیسیون خدمات شهری، دژکامه، آجرلو، محصولی، دکتر فقیهی از اعضای شورای شهر، حسنی سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری و وروانی مدیر منطقه 3 شهرداری اراک حضور داشتند. فاضلی با بیان اینکه اعضای شورا حل مشکلات مردم را دغدغه اصلی خود می‌دانند، بیان داشت: رسیدگی به بوستان آزادگان به دلیل واقع شدن در مسیری که هر روزه تعداد زیادی مسافر از آن عبور می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.


خلیج‌فارس باید نماد وحدت ملی باشد
دستیار ویژه رئیس‌جمهوری گفت: اگر در منطقه در بهترین امنیت قرار داریم به خاطر این است که وحدت خود را در کسوت اقوام و مذاهب قرار داده‌ایم؛ امروز امنیت خود را با مشارکت همه این تنوع قومی، زبانی و لهجه‌ای شکل داده‌ایم که این امر لازمه حیات بشری است و بشر با تنوع و تکفر معنا پیدا می‌کند. علی یونسی در آیین بزرگداشت روز خلیج‌فارس که در مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار داشت: اقوام در ایران تهدید نیستند بلکه فرصت هستند؛ این تعبیر را مقام معظم رهبری مکررا به کار برده‌اند و پیش از ایشان نیز
امام خمینی(ره) این را بیان فرمودند. یونسی با اشاره به اینکه نام خلیج عربی در هیچ یک از اسناد عربی وجود ندارد، گفت: همه اسناد و جغرافیدانان با نام خلیج‌فارس این منطقه را ثبت کردند ولی گاهی می‌بینیم کودکانی در ایران تحت تاثیر آنها شعار آنها را تکرار می‌کنند. یونسی افزود: خلیج‌فارس باید نماد وحدت ملی ایران باشد چون شناسنامه ایرانیان است و هرکسی به جز این سخنی به زبان آورد خائن به ملت، تاریخ و هویت ایران است؛ البته نباید این مساله به گونه‌ای باشد که برای جنگ‌افروزی و اختلافات میان کشورهای منطقه باشد. رونمایی از نقشه فرش خلیج‌فارس و تجلیل از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود که به همت گروه خلیج‌فارس برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0052 sec