printlogo


کد خبر: 156775تاریخ: 1395/2/11 00:00
اخبار

دوشنبه آخرین جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
آخرین جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری انتخابات از شنبه به دوشنبه آینده موکول شد. این جلسه قرار بود امروز شنبه برگزار شود که در نهایت به دوشنبه موکول شد. انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است شنبه آینده برگزار شود. نکته جالب اینکه کی‌روش پیش از این امروز (11 اردیبهشت همزمان با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال که بعداً به 18 اردیبهشت موکول شد) را به عنوان روز استعفای خود مطرح کرده بود که باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت همکاری سرمربی تیم‌ملی با این تیم به کجا خواهد انجامید. البته پس از برگزاری جلسه کی‌روش با هیأت‌رئیسه و قول فدراسیون مبنی بر حمایت از تیم‌ملی از شواهد پیداست کی‌روش در تیم‌ملی ماندگار شده و همکاری‌اش را با این تیم ادامه خواهد داد. کفاشیان نیز هفته گذشته در گفت‌وگو با فارس از مخالفت رسمی فدراسیون با استعفای کی‌روش خبر داده بود.

ویسی در اصفهان
سرمربی استقلال خوزستان صبح دیروز در اصفهان رویت شد. در حالی که طی روزهای گذشته شایعه پیوستن عبدالله ویسی به سپاهان برای فصل آتی قوت گرفته صبح دیروز سرمربی استقلال خوزستان در فاصله کمتر از 24 ساعت پس از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن در نصف جهان دیده شد. این موضوع می‌تواند به منزله آغاز مذاکرات ویسی با سپاهان تلقی شود. هرچند تا امروز مسؤولان باشگاه استقلال خوزستان اعتقاد دارند ویسی برای فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند اما شاید با حضور ویسی در اصفهان دیگر نتوانند بر واقعیت پرده بیندازند.

پاداش 100 میلیونی
برای هر برد آبی‌ها
بازیکنان تیم استقلال برای هر یک از بردهای خود تا پایان فصل پاداش ویژه دریافت می‌کنند. طبق تصمیم اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال اعضای این تیم پس از داربی 82 و از دست دادن صدر جدول تا پایان لیگ با هر برد بین 80 تا 100 میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند. براساس این گزارش، قرار است این مبالغ طبق تصمیم‌گیری سرمربی و کاپیتان استقلال بین نفرات تیم تقسیم شود. پاداش برد‌های اخیر برابر فولاد و سایپا هم در روزهای آینده با نظر سرمربی و کاپیتان تیم بین اعضای تیم استقلال تقسیم می‌شود. مسعود معینی در گفت‌وگو با کاپ این خبر را تایید کرد.

سکوت درباره اشتباه‌های سوشا
ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به سوالات خبرنگاران درباره سوشا مکانی پاسخ نداد. در حالی که خبرنگاران انتظار داشتند پانادیچ درباره سوشا و اشتباه فاحش روز پنجشنبه‌اش صحبت کند، این مربی این کار را انجام نداد. پانادیچ گفت: ما فقط در تمرین درباره اشتباهات حرف می‌زنیم، نه در گفت‌وگو با رسانه‌ها. در هر صورت فشار زیاد است و اشتباهات بروز می‌کنند. نمی‌خواهم درباره سوشا صحبت کنم و همان‌طور که گفتم فقط در تمرین آنالیز می‌کنیم و حرف‌های‌مان را بین خودمان نگه می‌داریم. پانادیچ افزود: بیش از هر چیزی به آرامش نیاز داریم. زمان خوبی تا بازی بعدی مانده تا دوباره خودمان را آماده کنیم و برای برد به تبریز برویم. او در پاسخ به آخرین سوال خبرنگاران در این‌باره که چه‌کسی در بازی بعد درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد هم گفت: اگر انتظار دارید بگویم در بازی بعد این گلر یا آن گلر درون دروازه می‌ایستد، اشتباه می‌کنید. من زمانش که برسد گلر بازی بعدی را معرفی می‌کنم.

روایت جلالی از رفتن سمت رختکن استقلال
سرمربی سایپا ادعا می‌کند که هرگز قصدی برای رفتن سمت رختکن استقلال نداشته است. مجید جلالی بعد از شکست برابر استقلال زمانی که از رختکن تیمش بیرون آمد، به سمت رختکن استقلالی‌ها رفت تا این شائبه به وجود بیاید که قصد اعتراض به تیم حریف را دارد. او که بسیار از شکست تیمش ناراحت بود، در گفت‌وگو با ورزش 3  این موضوع را اینطور توضیح داد: من نمی‌خواستم به رختکن استقلال بروم، قصد رفتن به نشست خبری بعد از بازی را داشتم و به اشتباه فکر کردم سالن نشست سمت رختکن استقلالی‌هاست. بعد از این مسؤولان استادیوم تختی به من تذکر دادند و من هم به سمت سالن کنفرانس رفتم. تاکید می‌کنم که هرگز قصد حمله به رختکن استقلالی‌ها را نداشتم.
 


Page Generated in 0/0071 sec