printlogo


کد خبر: 156832تاریخ: 1395/2/12 00:00
اخبار

مسلمان در آستانه محرومیت
روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای نسبت به عدم پرداخت حق و حقوق باشگاه ذوب‌آهن از سوی باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد. به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه در اطلاعیه‌ای نسبت به عدم پرداخت حق و حقوق باشگاه ذوب‌آهن در مساله حق انتقال 3 میلیارد و 200 میلیون ریالی «محسن مسلمان» بازیکن کلیدی تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل و همچنین عدم پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون ریالی حق رشد «پیام صادقیان» که مربوط به گذشته است، اعتراض کرد. در پایان این اطلاعیه،
روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن به این نکته نیز اشاره کرده است که باشگاه ذوب‌آهن هزار و یک مشکل مالی دارد و شایسته باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست که از پرداخت حق و حقوق قانونی ما در این شرایط و در حالی که به عنوان نماینده فوتبال ایران اسلامی در جبهه رقابت‌های آسیایی نیز درگیر هستیم خودداری کند اما در هر حال با پیگیری حقوقی که انجام داده‌ایم، بسیار محتمل است که باشگاه پرسپولیس در 2 دیدار حساس باقیمانده از دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از حضور و بازی «محسن مسلمان» محروم شود.

لمپارد بدترین خرید تاریخ MLS
عملکرد ضعیف هافبک نیویورک‌سیتی او را به یکی از بدترین خریدهای تاریخ لیگ آمریکا تبدیل کرده است. به نقل از آ.اس، با وجود اینکه فرانک لمپارد جزو 10 بازیکن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس است اما دوران تلخ فوتبالش را پس از پیوستن به نیویورک‌سیتی تجربه می‌کند. آسیب‌دیدگی‌های اخیر او، فوتبال لمپارد را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده‌ است تنها 10 بازی پس از پیوستن به این تیم(30 ژوئن 2015) به میدان برود. پس از اینکه او در اولین بازی تیم به خاطر تصمیم سرمربی به میدان نرفت، با آسیب‌دیدگی مواجه شد و تا یک ماه از میادین دور ماند. پس از آن 21 دقیقه برابر مونترال و 86 دقیقه مقابل نیویورک رد بولز بازی کرد اما مشکلات جسمانی دوباره سراغ بازیکن انگلیسی آمد و وی از همراهی تیمش محروم شد. لمپارد اواخر آگوست و اواخر اکتبر بهترین لحظاتش را در MLS سپری کرد. 8 بازی پیاپی به میدان رفت 3 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد. 7 مارس لیگ فوتبال آمریکا دوباره آغاز شد و هافبک انگلیسی در 8 دیدار تیمش حتی برای یک دقیقه نیز بازی نکرد و دوباره آسیب دید. بر این اساس لمپارد از ابتدا تاکنون تنها در 40 درصد بازی‌های نیویورک‌سیتی به میدان رفته است و در میان ستاره‌های این لیگ همچون داوید ویا، کاکا، آندره‌آ پیرلو، استیون جرارد، دیدیه دروگبا، جیووانی دوسانتوس و دمپسی یکی از ناامید‌کننده‌ترین عملکرد‌ها را داشته است.

در باشگاه سایپا چه می‌گذرد؟
درحالی که مدیرعامل باشگاه سایپا خبر از برکناری مجید جلالی می‌دهد، مدیر رسانه‌ای این تیم این خبر را تکذیب می‌کند؛ تکذیبیه‌ای که با تکذیب بیت‌الله رضایی همراه شد! صبح  شنبه جلسه کمیته فنی باشگاه سایپا در محل این باشگاه برگزار شد و بعد از این جلسه، بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از شکست
4 بر صفر تیم‌مان مقابل صبا اعضای کادرفنی در جلسه هیات مدیره حاضر شدند و قول دادند در 6 بازی آینده تیم 14 امتیاز کسب کند. قرار بر این شد که اگر این 14 امتیاز کسب نشد جلالی از کار برکنار شود. رضایی همچنین در مصاحبه با یکی دیگر از خبرگزاری‌ها، خبر ایسنا را تایید کرد و از برکناری جلالی خبر داد. این درحالی است که بعد از انتشار این خبر، مدیر رسانه‌ای تیم سایپا در مصاحبه با رسانه‌های مختلف خبری را که مدیرعامل باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود تکذیب کرد. نکته جالب ماجرا اینجاست که رضایی بعد از رد خبر عدم برکناری جلالی توسط مدیر رسانه‌ای سایپا، بار دیگر در گفت‌وگو با ایسنا مصوبه هیات مدیره باشگاه در کنار گذاشتن سرمربی این تیم را تایید و تکذیب این خبر توسط مدیر رسانه‌ای تیمش را تکذیب کرد!

کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید در آستانه اخراج قرار گرفت
ادامه مصدومیت مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید کادر پزشکی این باشگاه را در خطر برکناری قرار داده است. کریستیانو رونالدو در بازی با ویارئال از ناحیه عضله پشت ران دچار آسیب‌دیدگی شد با این حال کادر پزشکی رئال، این مصدومیت را مستلزم عکسبرداری ندانست تا آنجا که تشخیص پارگی عضله رونالدو به تعویق افتاد. اکنون زین‌الدین زیدان از دست کادر پزشکی رئال عصبانی است، چراکه در نشست خبری بازی با منچسترسیتی گفته بود رونالدو به بازی می‌رسد. رونالدو پس از بازگشت از منچستر از پای خود عکسبرداری کرد و متوجه شد عضله‌اش دچار پارگی شده است.
 


Page Generated in 0/0052 sec