printlogo


کد خبر: 156916تاریخ: 1395/2/14 00:00
آوای شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی تهران خبر داد
بازپیرایی چهارراه ولیعصر(عج)  تا میدان فردوسی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از بازپیرایی و ساماندهی چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان فردوسی خبر داد. عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به بازپیرایی و جداره‌سازی خیابان جمالزاده تا چهارراه ولیعصر(عج) در سال گذشته، گفت: امسال حدفاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان فردوسی و همچنین از میدان فردوسی تا دروازه دولت در 2 فاز ساماندهی می‌شود. وی درباره ساماندهی میادین شهر تهران در سال جدید به شهرنوشت بیان داشت: ساماندهی میادین مکانیزمی دارد که در ابتدا باید طرح‌ها آماده شود و بعد به تایید معاونت شهرسازی برسد و در کمیته‌ها نیز تایید شود البته میدان‌هایی که تاریخی هستند باید ساماندهی و بازپیرایی آنها به تایید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده باشد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: ساماندهی چندین میدان بزرگ پایتخت در حال گذراندن کارهای مقدماتی است.


  تیم منتخب فوتسال محک در دیداری خیرخواهانه به مصاف تیم ستارگان فوتبال ایران رفت. این مسابقه در ورزشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور کودکان بهبود یافته و جمعی از یاوران محک برگزار شد. همچنین دومین کنگره دوسالانه بین‌المللی آنکولوژی کودکان- بزرگداشت پروفسور پروانه وثوق، بنیانگذار آنکولوژی کودکان در ایران، 22 تا 24 اردیبهشت 1395 همزمان با بیست‌و‌پنجمین سال فعالیت مؤسسه خیریه محک برگزار می‌شود.
  احمد حاجبی، مدیر دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، گفت: هنر زبان گویای جامعه و همه اقشار جامعه است به همین دلیل برای پیشبرد و دستیابی به اهداف و برنامه‌های سلامت روان مؤثر است. همچنین علی‌اکبر سیاری، معاون وزیر بهداشت نیز درباره این جشنواره افزود: با برگزاری جشنواره عکس سلامت روان به دنبال استفاده از تجربیات دیگر کشورها برای افزایش سطح سلامت هستیم.
  نهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در روزهای 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه 1395 همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، در محل شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.
  به گفته رامین عدالتخواه، رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه 7، پسماندهای الکترونیک شهروندان در مساجد سطح منطقه خریداری می‌شود و سود حاصل از آن در امور خیریه صرف خواهد شد.
  سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران، معضلات جدی ترافیکی برای این شهر به همراه داشت، گفت: کلید حل یکی از معضلات ترافیکی تهران با راه‌اندازی نمایشگاه کتاب تهران زده شد.
  ناصر سیم‌فروش، رئیس هشتمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران از برگزاری این کنگره با حضور چهره‌های مطرح بین‌المللی این رشته طی روزهای 29 تا 31 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های شهید لبافی‌نژاد تهران خبر داد.
  نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش‌وپرورش و کارگروه ساماندهی مدولباس، مدیران موسسه مجری و دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور برگزار شد و در این جلسه برگزاری نخستین نمایشگاه لباس مدارس به تصویب رسید.
  حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری آیین پایانی بیستمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ابتهال و دعاخوانی در 15 اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.
 


Page Generated in 0/0077 sec