printlogo


کد خبر: 156930تاریخ: 1395/2/14 00:00
کمین تراکتورسازی برای الهلال در عمان
سعودی‌ها حذف می‌شوند؟

تراکتورسازی ایران در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امروز در عمان به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت و می‌تواند زمینه‌ساز حذف این تیم بزرگ سعودی شود. هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود که در یکی از این مسابقات گروه سوم و از ساعت ۱۹، تیم تراکتورسازی در مسقط عمان به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت. تراکتورسازی که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش به عنوان تیم اول به مرحله بعد را  قطعی کرده است، با خیال آسوده برابر نماینده عربستان بازی خواهد کرد. دیدار رفت این 2 تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ایران تمام شده بود. الهلال این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. این تیم بعد از بازی رفت با تراکتورسازی، هم در لیگ عربستان و هم در مسابقات جام پادشاهی این کشور مقابل تیم الاهلی شکست خورد تا حتی صحبت از برکناری «جورجیوس دونیس» سرمربی این تیم هم به میان بیاید. شرایط الهلالی‌ها در آستانه بازی برگشت با تراکتورسازی چندان مساعد نیست و قطعا در صورت باخت مجدد به نماینده ایران، تغییرات گسترده‌ای در این تیم عربستانی رخ خواهد داد. الهلال که در صورت باخت مقابل تراکتورسازی و پیروزی پاختاکور مقابل الجزیره از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد، تمام توان خود را برای برد برابر نماینده ایران به کار بسته است. آنها حتی «آلمیدا» بازیکن برزیلی که مصدوم بود را به این بازی رسانده‌اند و می‌خواهند با چنگ و دندان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند. از سوی دیگر مسؤولان باشگاه تراکتورسازی هم تاکید کرده‌اند از هیچ تلاشی برای حذف الهلال کوتاهی نمی‌کنند.
شیشه عمر فوتبال عربستان در دست ایران
دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به پایان می‌رسد اما هنوز هیچ تیم عربستانی مجوز حضور در مرحله بعد را به دست نیاورده و باید در این هفته‌ با نمایندگان ایران بازی کنند. ذوب‌آهن و تراکتورسازی در هفته‌ پنجم و پس از شکست نمایندگان عربستانی مجوز صعود به مرحله بعد را گرفتند و فقط سپاهان که حال و روز خوشی هم ندارد از این ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت. در سوی مقابل رقیب دیرینه ایران، یعنی عربستان با 4 نماینده در این مسابقات حاضر است اما هنوز نتوانسته‌اند صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند. نکته بارز این هفته‌ مصاف نمایندگان عربستان با ایران است و آنها برای صعود به مرحله بعد حتما باید نمایندگان ایران را شکست دهند اما اگر
3 نماینده ایران بتوانند حتی یک مساوی از عربستانی‌ها کسب کنند، عملا 3 نماینده عربستان حذف خواهند شد. در صورت پیروزی نمایندگان ایران مقابل عربستانی‌ها، این موفقیت وقتی چشمگیرتر می‌شود که دولت و فدراسیون فو‌تبا‌ل عربستان به دلایل واهی، حاضر به بازی در ایران نشدند و اگر 4 نماینده این کشور به مرحله بعد صعود نکنند در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده امتیاز کمی در تقسیم‌بندی تیم‌ها خواهند داشت و شاید دیگر با 4 نماینده در این بازی‌ها شرکت نکنند.
قلعه‌نویی: برای شرافت فوتبال به مصاف الهلال می‌رویم
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش با وجود اینکه نیازی به امتیازگیری برابر الهلال ندارد اما با تمام وجود برابر آنها حاضر می‌شود. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که صعود تراکتورسازی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی شده و به لحاظ امتیازی این دیدار حساسیتی برای ما ندارد اما ما باید با تمام وجود در این بازی به میدان برویم، چرا که نتیجه این دیدار برای سایر تیم‌های گروه ما حائز اهمیت است. الهلال تیم بسیار قدرتمندی است که همواره از تیم‌های بزرگ آسیا محسوب می‌شده است. ما یکسری تغییرات برابر این تیم خواهیم داشت و به خاطر شرافت فوتبال با تمام توان برابر این تیم به میدان می‌رویم. وی ادامه داد: شناخت کافی نسبت به الهلال داریم و تلاش می‌کنیم همچون بازی رفت ارتباط خط میانی و مهاجمان این تیم را قطع کنیم. ما از نقاط ضعف الهلال آگاهی داریم و تلاش می‌کنیم با استفاده از آنها به موفقیت برسیم.
 


Page Generated in 0/0079 sec