printlogo


کد خبر: 156931تاریخ: 1395/2/14 00:00
اخبار

فان‌خال: فصل آینده هم سرمربی یونایتد هستم
سرمربی منچستریونایتد از نتیجه به دست آمده برابر لسترسیتی راضی نیست. او تاکید کرد فصل آینده سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود.  به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه از لسترسیتی پذیرایی کرد و در نهایت با تساوی یک - یک متوقف شد تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهد و شرایط برای این تیم سخت شود.  فان‌خال بر این باور است که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بود. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: شایسته نتیجه بهتری بودیم. تیم برتر بازی بودیم، اما نتوانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم. بر این باور هستم که یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشتیم. هواداران بعد از بازی از عملکرد تیم خود ابراز رضایت داشتند و شروع به تشویق کردند و این بسیار مهم است. معمولا بعد از تساوی ما را تشویق نمی‌کردند اما این بار چنین اتفاقی افتاد و این نشان می‌دهد عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم. با وجود اینکه خبرهای زیادی از اخراج فان‌خال به گوش می‌رسد اما او همچنان اصرار دارد که به کار خود در شیاطین سرخ ادامه خواهد داد.  سرمربی منچستریونایتد در پایان گفت: خواهید دید. من فصل آینده هم سرمربی یونایتد باقی می‌مانم. درباره اخراج من سخنان زیادی به گوش می‌رسد اما باید بگویم من به کار خود ادامه خواهم داد.

توضیح ترابیان درباره جیووا
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اسپانسر پوشاک تیم‌ملی تا سال ۲۰۱۸ «جیووا» خواهد بود، به شائبه امضای قرارداد با این شرکت پاسخ داد.  عباس ترابیان درباره انتخاب شرکت «جیووا» به‌عنوان اسپانسر پوشاک پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران و عدم انتخاب شرکت‌های مطرح گفت: آقای درخشان به‌عنوان نماینده فدراسیون فوتبال برای جذب اسپانسر ورود کرد. صراحتا می‌گویم شرکت‌هایی مثل نایک، آدیداس و پوما مستقیم به ما مراجعه نکردند که با آنها مذاکره کنیم. برای همین باید سراغ شرکت‌هایی می‌رفتیم که یک مقدار از آنها پایین‌تر هستند چرا که برندهای درجه یک به خاطر فشار کشورهای غربی و تحریم‌ها به ایران نمی‌آیند.  وی با بیان اینکه بعد از بررسی‌های نهایی کمیته بازاریابی به 3 شرکت رسید، گفت: ملاک اصلی ما کیفیت قابل قبول لباس بود. یک بحث دیگر میزان لباسی بود که به صورت مجانی در اختیار ما قرار بگیرد و دیگری تسریع در اختیار قرار دادن البسه و تخفیف.  عضو کمیته بازاریابی تاکید کرد: شرکت آل‌اشپورت حقانیتش را در همکاری با ما ثابت کرده بود. در طول سال‌های گذشته در جاهایی که در تنگنا بودیم آل‌اشپورت با ما خیلی همکاری کرد ولی آنها حاضر نبودند جز البسه، پول نقد هم به فدراسیون بدهند. شرکت لننیگ حاضر بود به ما علاوه بر لباس، پول و تخفیف هم بدهد ولی میزان تخفیف آنها کمتر از شرکت جیووا بود. ما از شرکت جیووا سالانه ۱۰۰ هزار دلار دریافت می‌کنیم. برای اطلاع باید بگویم این شرکت حتی اولین چک را در اختیار فدراسیون قرار داده است. آنها همچنین ۹۰ درصد برای خرید لباس‌های مورد نیاز تخفیف می‌دهند. حتی اگر می‌خواستیم از میدان منیریه هم لباس بگیریم گران‌تر درمی‌آمد!

سوسک‌هایی که دستیار کی‌روش را فراری دادند!
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دلیل تازه‌ای از ناراحتی «اوسیانو کروز» مربی تیم‌ملی از فدراسیون فوتبال و ترک ایران اعلام کرد.  دبیری درباره ناراحتی دستیار کی‌روش از ساختمان‌های مسکونی فدراسیون فوتبال و ترک ایران، گفت: این ساختمان‌ها متعلق به فدراسیون است که در شهران قرار دارد. قبلا مربیان دیگری هم در این ساختمان‌ها اسکان داشتند و مشکل آنچنانی ندارد.  وی افزود: این ساختمان حتی سرایدار هم دارد ولی شنیده‌ام که سوسک و حشرات موذی در این ساختمان هست، شاید مربی تیم‌ملی از این بابت ناراحت است! به هر حال الان هم غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این ساختمان زندگی می‌کند و باید از ایشان شرایط ساختمان را پرسید.  عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین درباره تلاش‌ها برای برگزار نشدن انتخابات این فدراسیون و احتمال زیاد بودن آرای سفید در انتخابات، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام و صحبتی هم مطرح نشده است. تنها موضوع مورد بحث این بود که تعدادی از هیات‌ها نامه‌ای نوشتند که یا اساسنامه در هیات دولت تصویب شود یا وزارت ورزش نامه‌ای بدهد که برگزاری انتخابات با اساسنامه قبل مشکلی ندارد. قرار است در جلسه امروز(دوشنبه) هیات رئیسه در این باره صحبت شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec